رئیس جامعه‌المصطفی:

«یامامورا» در شناساندن مظلومیت جانبازان شیمیایی دفاع مقدس چهره ماندگار شد

حجت‌الاسلام عباسی با صدور پیامی، درگذشت یامامورا مادر شهید محمد بابایی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ - 04July 2022

پیام تسلیت درگذشت مادر گرامی شهید باباییبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی عباسی» رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه با صدور پیامی، درگذشت کونیکو یامامورا «سبا بابایی» مادر شهید محمد بابایی را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت بانوی مهاجر و مادر پرافتخار شهید محمد بابایی، حاجیه خانم یامامورا که در طول دهه‌های متمادی الگویی شایسته در هدایت مردم از کشور‌های مختلف بوده‌اند موجب تاثر و اندوه شد.

همراهی با مردم ایران در مبارزه با سلطه و استکبار، ایثارگری در هشت سال دفاع مقدس تا حد تقدیم فرزند، زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و استقلال در سال‌های پس از جنگ، معلمی در مدارس، پایه‌گذاری برخی از رشته‌ها در مراکز آموزش عالی تهران و غیر آن، همکاری در تأسیس نمایندگی المصطفی در ژاپن، همراهی با جوانان ژاپنی در شناخت اسلام و ایران، همراهی با متخصصان ژاپنی در شناخت مظلومیت جانبازان، خصوصاً جانبازان شیمیایی، همراهی با پهلوانان ایران در پاراالمپیک، ترجمه آثار مرتبط با دو کشور ایران و ژاپن خصوصاً آثار اسلامی از استاد سبا یامامورا یک چهره ماندگار رقم زد.

ان‌شاالله نام و یاد او نیز مایه برکت خواهد بود. ضایعه ارتحال ایشان را به تمام مردم ایران و ژاپن خصوصاً خانواده و فرزندان معنوی او تسلیت می‌گویم و علو درجات و همجواری با اولیاء الهی را برای ایشان از محضر ربوبی مسئلت دارم.

با آرزوی رحمت و لطف الهی و شادی روزافزون برای روح ایشان و آرامش دل بازماندگان.

علی عباسی

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار