رئیس پلیس پایتخت:

پلیس تهران جرم‌های سازمان‌یافته را برهم زده است

سردار رحیمی گفت: با اقتداری که پلیس تهران دارد جرایم سازمان‌یافته را برهم زده است و باند قابل ذکری در حوزه سرقت در تهران نداریم.
کد خبر: ۵۳۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ - 05July 2022

.به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تجلیل از عوامل کشف اموال صندوق امانات بانک ملی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه سرعت عمل و تلاش همکاران مورد توجه و تشکر فرماندهی کل قوا قرار گرفت، اظهار داشت: پس از ۲۰ روز تلاش بی‌وقفه پلیس مراسم رحلت امام خمینی (ره) برگزار شد.

وی با بیان اینکه پس از مراسم رحلت امام (ره) خبر سرقت از بانک ملی به پلیس اعلام شد، گفت: در این بانک بیش از هزار صندوق امانات وجود داشت.

سردار رحیمی با بیان اینکه در پنج سال گذشته هیچگونه سرقت بانک نداشتیم، گفت: برای دستگیری این سارقین قرارگاهی با حضور پلیس‌های تخصصی تشکیل شد و در این قرارگاه سرنخ‌ها تحلیل شدند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: روز بعد از اعلام خبر به پلیس با توجه به تلاش‌های صورت گرفته سارقین شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد از جرایم سرقت در تهران انجام می‌شود، گفت: نیرو‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تمام تلاش خود را برای برخورد با مجرمان خواهند کرد؛ با اقتداری که پلیس تهران دارد جرایم سازمان یافته را برهم زده است و باند قابل ذکری در حوزه سرقت در تهران نداریم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها