نماینده مردم در مجلس:

فعالیت هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است

رضازاده گفت: محور درخواست بیش از ۱۰ سازمان ملی در آمریکا برای بازگشت بایدن به توافق هسته‌ای نمایانگر رویکرد ضدایرانی ایالات متحده است.
کد خبر: ۵۳۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ - 06July 2022

فعالیت هسته‌ای ایران صلح آمیز است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «یعقوب رضازاده» عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص نامه بیش از ۱۰ سازمان ملی در آمریکا به بایدن برای نجات توافق هسته ای، اظهار داشت: سیاست داخلی واشنگتن موجب شد سیاست خارجی این کشور نیز تحت تاثیر و فشار قرار بگیرد از این رو شاهد یک بام و دوهوای بایدن در رویارویی با برنامه جامع اقدام مشترک هستیم.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نهاد‌ها و بخش‌های مختلف آمریکایی‌ها خواهان بازگشت این کشور به برجام هستند، اظهار کرد: در مقابل مشاهده می‌شود که کنگره این کشور همواره قوانینی مصوب می‌کند و طرح‌هایی را ارائه می‌دهد که مانع از بازگشت بایدن به برجام است.

وی با بیان اینکه محور درخواست بیش از ۱۰ سازمان ملی در آمریکا برای بازگشت بایدن به توافق هسته‌ای نمایان گر رویکرد ضدایرانی ایالات متحده است، ادامه داد: در واقع آن‌ها عنوان کردند نجات برجام از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای و اتمی جلوگیری می‌کند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: این مهم در حالیست که جمهوری اسلامی بار‌ها اعلام کرده هیچگاه درصدد دستیابی به تسلیحات اتمی نبوده است.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین گزارش‌های بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار‌ها نشان داده فعالیت‌های ایران صلح آمیز است و هیچ انحرافی ندارد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها