مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد؛

احصاء بیش از ٣٠٠ مدخل از بسیج و سپاه در دانشنامه دفاع مقدس خراسان جنوبی

سرهنگ «فلاحی» گفت: بیش از ٣٠٠ مدخل از بسیج و سپاه استان خراسان جنوبی در دانشنامه دفاع مقدس استان احصاء شده و می‌طلبد برای نوشتن مقاله و به نتیجه رساندن آن‌ها، همکاری بیشتری را شاهد باشیم.
کد خبر: ۵۳۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ - 06July 2022

احصای بیش از ٣٠٠ مدخل از بسیج و سپاه خراسان جنوبی در دانشنامه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، امروز (چهارشنبه) در دیدار با حجت‌الاسلام «امین رضا کمالی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: دفاع مقدس الگوی کامل از اراده و یکپارچگی ملت برای ایستادگی و موفقیت است.

وی با تأکید بر اینکه نیاز امروز جامعه شناساندن الگو‌های رفتاری و فرهنگ شهدا به نوجوانان و جوانان است، بیان داشت: نوع مدیریت میدانی و جهادی شهدا به ویژه سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» باید در جامعه برجسته و برای حل مشکلات کشور به کار گرفته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی یر ضرورت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، ساخت یادمان شهدای گمنام، تدوین دانشنامه دفاع مقدس، چاپ بیش از ۶٠ عنوان کتاب صوتی و مکتوب و انتقال معارف دفاع مقدس به نسل جوان تأکید کرد.

فلاحی مطرح کرد: بیش از ٣٠٠ مدخل از بسیج و سپاه استان خراسان جنوبی در دانشنامه دفاع مقدس استان احصاء شده و می‌طلبد که برای نوشتن مقاله و به نتیجه رساندن آن‌ها، همکاری بیشتری را شاهد باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در این دیدار، فعالیت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی را بسیار ارزشمند و تأثیرگذار دانست و تأکید کرد: حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان آماده هرگونه همکاری و مساعدت با این نهاد است.

حجت‌الاسلام «کمالی» افزود: دفاع مقدس میراث گران‌بهایی است که شهدای والامقام به امانت دست ما گذاشتند تا به عنوان گنجینه‌ای گران‌بها بتوانیم استخراج کنیم و در راستای تقویت روحیه جهادی باید تلاش شود تا این کار مهم را به سرانجام رسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار