فرمانده سپاه امام صادق (ع) شهرستان آبیک:

بسیج با تمام توان و انگیزه بالای معنوی خود آماده خدمت به مردم است

سرهنگ «صادقپور» گفت: بسیج با تمام توان و انگیزه بالای معنوی خود، آماده خدمت به مردم است و در برابر هر تهاجم و تهدیدی از سوی دشمن با قاطعیت پاسخگو خواهد بود.
کد خبر: ۵۳۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ - 07July 2022

بسیج با تمام توان و انگیزه بالای معنوی خود آماده خدمت به مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «مهدی صادقپور» فرمانده سپاه امام صادق (ع) شهرستان آبیک در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس ۱۲» در سطح شهرستان آبیک، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش «الی بیت المقدس ۱۲» با شعار «بسیج پاره تن مردم» است برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج با تمام توان و با انگیزه بالای معنوی خود، آماده خدمت به مردم است و در برابر هر تهاجم و تهدیدی از سوی دشمن با قاطعیت پاسخگو خواهد بود، گفت: رزمایش «الی بیت المقدس ۱۲» با رمز «یا علی بن ابی طالب» در شهر‌های «قشلاق»، «زیاران»، «خاکعلی» و «آبیک» در حال اجراست.

سرهنگ صادقپور گفت: در این رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر با هدف اعلام آمادگی و تمرین در غالب تمرین‌های دفاعی، امنیتی، امداد و نجات در مواجهه با ناآرامی‌ها، خدمت‌رسانی در زمان بحران، دفاع از کوی و برزن و مقابله با حمله زمینی، به رزمایش می‌پردازند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) شهرستان آبیک عنوان کرد: رزمایش «الی بیت المقدس۱۲» با حضور بیش از ۲ هزار بسیجی خواهر و برادر آبیکی، در قالب چهار گردان از گردان‌های کوثر و بیت‌المقدس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها