استاندار فارس:

شهرداری که ایثارگرانه به مردم خدمت کند راه شهدا را رفته است

«ایمانیه» گفت: شهیدی که گذشت می‌کرده و در اوج جراحت و تشنگی جیره محدود غذایی و آب انتهای قمقمه خود خود را با ایثارگری به هم‌سنگری خود می‌داده باید الگوی مدیر امروز ما باشد و شهرداری که با ایثار و گذشت به مردم خدمت کند راه شهدا را رفته است.
کد خبر: ۵۳۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ - 07July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس در نخستین یادواره شهدای شهرداری‌های استان فارس با عنوان «شاهدان شهر» که امروز شانزدهم تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام باقر(ع) با حضور جمعی از مسئولین استان فارس و خانواده‌های شهدای شهرداری‌های استان فارس در سالن همایش‌های شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد اظهار داشت: شهیدی که گذشت می‌کرده و در اوج جراحت و تشنگی جیره محدود غذایی و آب انتهای قمقمه خود خود را با ایثارگری به هم‌سنگری خود می‌داده و تشنه به شهادت می‌رسیده باید الگوی مدیر امروز ما باشد.

استاندار فارس با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) بیان کرد: شیعه و اسلام اگر افتخار می‌کند که از معارف دینی بهره‌مند است به یمن وجود امام باقر(ع) و امام صادق(ص) است و ما نیز باید به معارف اهل بیت و فرمایش آنها توجه بیشتری کنیم و در زندگی فردی و اجتماعی و مدیریتی از آن بهره مند شویم.

ایمانیه با بیان اینکه ما مدیران باید به نامه امیر المومنین به مالک اشتر دقت کنیم افزود: امروز نیز به یمن برکت انقلاب اسلامی ما الگوهای فراوانی داریم که شهدای گرانقدر  هشت سال دفاع مقدس شاخصترین آنها هستند.

نماینده دولت در استان فارس با تجلیل از شهدای شهرداریهای استان فارس افزود: تنها در صورتی که به شهدا به عنوان الگو نگاه کنیم و راه آنها را برویم حق آنها را ادا کرده‌ایم و مورد رضایت آنها قرار گرفته‌‍‌ایم و گرنه نباید توجه به شهدا صرفا به شعار و نامگذاری محدود شود و باید به یاد راه و رسم شهدا در عمل وفادار باشیم و عمل کنیم و به حقوق دیگران تعدی نکنیم و از حق معمولی خود صرف نظر کنیم و در خصوص بیت‌المال امانتدار باشیم.

وی افزود: شهیدی که گذشت می‌کرده و در اوج جراحت و تشنگی جیره محدود غذایی و آب انتهای قمقمه خود خود را با ایثارگری به هم‌سنگری خود می‌داده و تشنه به شهادت می‌رسیده باید الگوی مدیر امروز ما باشد.

ایمانیه با اشاره به شهرداران شهیدی که در این یادواره از آنها تجلیل شد نیز گفت: امروز نیز هر شهرداری که در راستای شهدا عمل کند و در دفترش به روی مردم باز باشد، مشکلات مردم را حل و فصل کند، به فضای سبز و سیما و منظر شهر رسیدگی کند، در خدمات رسانی به مردم تعلل نکند راه همان شهدا را رفته است.

در این یادواره که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجدید بیعت با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و تبیین نقش شهرداری‌ها در هشت سال دفاع مقدس برگزار شد از خانواده‌های ۲۴ شهید شهرداریهای استان فارس و ۲ شهردار شهید استان تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار