رئیس کمیسیون محرومیت‌زدایی شورای شهر ششم شیراز:

یاد و خاطره شهدا و ایثارگران شهرداری را در عمل پاس بداریم

«حسینی» گفت: راه و خاطره شهدا سرمشق نسل امروز و فردای ما و تكيه بر فرهنگ ايثار و شهادت جهت انتخاب مسير است و باید یاد و خاطره شهدا و ایثارگران شهرداری را در عمل پاس بداریم.
کد خبر: ۵۳۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶ - 07July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سیده «مریم حسینی» رئیس کمیسیون محرومیت‌زدایی شورای شهر ششم شیراز در نخستین یادواره شهدای شهرداری‌های استان فارس با عنوان «شاهدان شهر» که امروز شانزدهم تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام باقر (ع) با حضور جمعی از مسئولین استان فارس و خانواده‌های شهدای شهرداری‌های استان فارس در سالن همایش‌های شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد اظهار داشت: راه و خاطره شهدا سرمشق نسل امروز و فردای ما و تكيه بر فرهنگ ايثار و شهادت جهت انتخاب مسير است و باید یاد و خاطره شهدا و ایثارگران شهرداری را در عمل پاس بداریم.

حسینی خاطرنشان کرد: اگر امروز به افتخار و آرامشی رسيده‌ايم و مسائل دنيا بدون حضور جمهوري اسلامي حل نمی‌شود و قدرت‌هاي بزرگ نیز به آن اذعان دارند به برکت خون شهداي عزيز است.

رییس کمیسیون محرومیت‌زدایی شورای شهر ششم همچنین افزود: امروز با توجه به هجمه دشمنان نظام و القای ناکارآمدی و ناامیدی به مردم، امیدآفرینی یک نیاز است و باید همیشه خط سرخ شهادت و تاکیدات رهبر معظم انقلاب به عنوان فصل‌الخطاب و به منزله مشعلی نورانی در اين مسير فراروی ما باشد تا راه را از تاریکی بشناسیم و با کمک به پیشرفت کشور، دشمنان را ناامید کنیم.

حسینی با بیان اینکه شهرداري دارای شهدای ارزشمندی نظير شهيد باكري و شهید کاراندیش است كه جان خود را مخلصانه در كف دستشان گذاشته و در اين راه عاشقانه به مقام عظيم شهادت نائل شدند افزود: مديريت شهري ما بايد بر اساس خط و راهبرد فرهنگ ايثار و شهادت حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد:  امروز بر حسب تحول و تنوعي كه در جريان زندگي شهري به وجود آمده و  شاهد تغییراتی در ارتباطات و اتصالات فرهنگي هستیم باید به بازتعریف برخی مفاهیم پرداخته و به شهر هويتی ارزشی، انقلابی و جهادی بدهیم و الگوی ما برای این امر ارزشهای دینی، انقلابی، معنوی، دفاع مقدس و فرهنگ ايثار و شهادت است و تعظيم در برابر ياد شهدا در عرصه مديريت برابر با تلاش و جهاد در راه از بین رفتن آسیب‌های اجتماعی و کاهش محرومیت و بصیرت افزایی، ایمن کردن شهر برای کودکان در تمامی ابعاد اجتماعی و فرهنگی و آشناکردن آنها با ارزش‌های والای انقلاب است.

رئیس کمیسیون محرومیت‌زدایی شورای شهر ششم شیراز در پایان گفت: فرهنگ شهادت یعنی فرهنگ تلاش کردن و گذشتن از خود برای اهداف بلندمدّت مشترک بین همه‌ی مردم و به همین دلیل باید تمام تلاش و سرمایه وجودی خود را برای اعتلای آرمان‌های والای انقلاب و کمک به مردم و عدالت شهری و رفع محرومیت به‌کار بندیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها