وزیر آموزش و پرورش:

مسئولان باید خدمتگزار مردم خونگرم کردستان باشند

«نوری» گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری در سال ۸۸ در سفر به کردستان، شهدای این خطه (کردستان) مظلومانه‌تر و غریبانه‌تر به شهادت رسیدند و این جمله حضرت آقا واقعا آینه‌ای برای همه مسولین در قبال مردم کردستان است و باید همیشه خدمتگزار این مردم خونگرم و عزیز باشند.
کد خبر: ۵۳۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ - 08July 2022

مسئولان باید خدمتگزار مردم خونگرم کردستان باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش کشور امروز در سفر به شهرستان دیواندره پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور در منزل شهید معظم «اشرف محمودی» از شهدای دوران دفاع مقدس با مادر شهید دیدار کرد و ضمن طلب دعای خیر از مادر شهید معظم اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری در سال ۸۸ در سفر به کردستان، شهدای این خطه (کردستان) مظلومانه تر و غریبانه تر به شهادت رسیدند و این جمله حضرت آقا واقعا آینه ای برای همه مسولین در قبال مردم کردستان است و باید همیشه خدمتگزار این مردم خونگرم و عزیز باشند.

 وی در ادامه در نشست شورای اداری شهرستان دیواندره گفت: اصلاح اقتصادی که دولت سیزدهم عزم جدی برای اجرای آن دارد با همکاری و همراهی مردم شروع شده و در آینده تبعات خوبی برای مملکت خواهد داشت.

وی پیگیری مشکلات و دیدار چهره به چهره با مردم در تمام استان ها را وظیفه دولت مردمی و انقلابی دانست و افزود: شعار رییس جمهور بر پایه عدالت، شفافیت و مردمی شدن بنا نهاده شده که امروز با این سفرها محقق شده است.

وزیر آموزش و پرورش کشور گفت: از برکات سفر رییس جمهور به استانهای کشور اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان بوده که مصوب شده و اجرایی خواهد شد.

نوری به ظرفیت های شهرستان دیواندره اشاره کرد و ادامه داد: بخش کشاورزی، دامپروری و گردشگری در شهرستان دیواندره مورد توجه دولت بوده و تمام مسوولان شهرستان برای حل مشکلات این بخش ها تلاش خود را دو چندان کنند تا شاهد پیشرفت در این بخش ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها