مشاور رئیس جمهور و رئیس شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری در حوزه روحانیت:

خانواده‌های شهدا الگوی مردم هستند

حجت‌الاسلام «دولابی» گفت: شما خانواده‌های شهدا سرمایه‌های انقلاب هستید و الگوی مردم هستید که با ایثار و استقامت خود دین بزرگی بر گردن ما ملت ایران دارید.
کد خبر: ۵۳۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ - 08July 2022

خانواده‌های شهدا الگوی مردم هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد حاج ابوالقاسم دولابی» مشاور رئیس جمهور و رئیس شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری در حوزه روحانیت امروز در سفر به استان کردستان و در دیدار با خانواده‌های شهدا در سنندج اظهار داشت: پس از ایثار و از خودگذشتگی و جهاد شهدا، شما خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همچنان محکم و استوار در مسیر دفاع از انقلاب و نظام ایستاده‌اید.

وی افزود: وجود شما خانواده‌های شهدا و امثال شما در جامعه لازم و ضروری بوده و شما عزیزان الگوی مردم هستید.

مشاور رئیس جمهور و رئیس شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری در حوزه روحانیت تصریح کرد: شما سرمایه‌های انقلاب هستید که با ایثار و استقامت خود دین بزرگی بر گردن ما ملت ایران دارید.

وی با اشاره به اخلاص، ایمان و ولایت‌مداری شهدا خاطرنشان کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم چرا که عظمت و استقلال ایران اسلامی در سایه ایثار و فداکاری آنها شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام دولابی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار یادآور شد: ان‌شالله خدا وجود شما را با برکت کند و عمر طولانی همراه با سلامتی را به شما عطا فرماید و شهدای شما را به همراه شهدای صدر اسلام و کربلا محشور کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار