فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری:

نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست

سردار «اکبری» با صدور پیامی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت ۲ تن از ماموران فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری، اعلام کرد: بی‌شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست.
کد خبر: ۵۳۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ - 11July 2022

نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، شهادت ۲ تن از ماموران جان بر کف فرماندهی انتظامی استان را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است. (رهبر معظم انقلاب اسلامی)

خبر تاسف‌بار و غم‌انگیز شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه گروهبان یکم «مرتضی کریم‌زاده» و سرباز وظیفه «ابوالفضل هیبتی» مدافعان و حافظان امنیت و آرامش مردم در درگیری با گروگان‌گیری مسلح در شهرستان «فارسان» موجب تألم و اندوه فراوان شد.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار، اخلاق‌مداری، قانون‌مداری و خدمتگزاری صادقانه به مردم است و سربازان ولایت، مدافعان و حافظان حریم امنیت با جانفشانی، ازخودگذشتگی، رشادت و مجاهدت خالصانه، فداکارانه و ایثارگرانه برای ایجاد نظم، انضباط اجتماعی، امنیت پایدار و آرامش مردم تلاش و کوششی شبانه‌روزی دارند.

بی‌شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست؛ آنان‌که روایت‌گر حدیث ایثار، رشادت، شجاعت، بصیرت، وفاداری، ولایتمداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

بار دیگر شاهد بودیم که ۲ تن از فرزندان رشید، دلیر، برومند و فداکار از خاک شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری جان خود را در مسیر مقدس حفظ امنیت و آرامش جامعه فدا و نثار کردند تا مجرمان نتوانند اخلالی در نظم و امنیت شهر ایجاد کنند و باعث رعب و وحشت میان مردم شوند.

اینجانب شهادت شهیدان سرافراز گروهبان یکم «مرتضی کریم‌زاده» و سرباز وظیفه «ابوالفضل هیبتی» را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، خانواده معظم، بازماندگان، مردم شریف و شهیدپرور استان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و همکاران شهید عزیز در نیروی انتظامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند سبحان برای این شهیدان والامقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده‌های مکرم و داغدارشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار