وصیت‌نامه شهید «رحمت الله صادقی آردی»:

وحدت خودتان را حفظ کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «رحمت الله صادقی آردی» آمده است: وحدت خودتان را حفظ کنید و مواظب باشید کسی بین شما نفوذ نکند و به تک تک شما ضربه نزند.
کد خبر: ۵۳۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ - 11July 2022

وحدت خودتان را حفظ کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«رحمت الله صادقی آردی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«رحمت الله صادقی آردی» فرزند «حسین‌جان» بیستم تیر ۱۳۳۶ در بابل به دنیا آمد و در تاریخ چهارم اسفند ۱۳۶۲ در چیلات دهلران به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

ما باید با دشمنان داخلی و خارجی بجنگیم. چه بکشیم چه کشته شویم، این یک وظیفه الهی بوده است. ما به شهدا قول دادیم که ادامه دهنده‌ی راه آن‌ها باشیم، همیشه سنگر‌های آن‌ها را پر کنیم و پرچم آن‌ها را روی دست خودمان بگیریم. ما باید کاری کنیم شهدا و امام از ما راضی باشند و روز قیامت جوابگو باشیم. جان ناقابل ما در برابر عظمت امام و ملت هدفشان همان اسلام است هیچ ارزشی ندارد.

اگر کسی در این انقلاب بی‌تفاوت باشد یا چوب تو چرخ انقلاب بگذارد از کافر بدتر است. سلام ناقابل من بر انجمن‌های اسلامی و بسیج‌ها، پیام ما برای شما این است که وحدت خودتان را حفظ کنید و مواظب باشید کسی بین شما نفوذ نکند و به تک تک شما ضربه نزند.

از مادران و خواهران و از خانواده‌های خودم می‌خواهم حجاب اسلامی داشته باشند و مسائل شرعی را انجام بدهند. حرکت خوب شما از خون ما بیشتر ارزش دارد، دشمن از حرکت شما وحشت می‌کند. هر موقع به یاد من افتادید برای امام حسین (ع) عزاداری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار