روزهای سرخ مقاومت، ایثار و پایداری _4/ تجدید خاطرات با انتشار یک عکس از دوران دفاع مقدس؛

هرگز خدمات جامعه جراحان در دوران دفاع مقدس را فراموش نخواهم کرد/ هنوز هم آن فضای معطر را استشمام می کنم

معاون غذا و داروی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اولین روز از هفته ی دفاع مقدس با انتشار یک عکس، گفت: دفاع مقدس یکی از پر افتخارترین دوران های تاریخ ایران است.
کد خبر: ۵۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ - 22September 2015

هرگز خدمات جامعه جراحان در دوران دفاع مقدس را  فراموش نخواهم کرد/  هنوز هم آن فضای معطر را استشمام می کنم

 به گزارش  سرویس اجتماعی دفاع پرس به نقل از سازمان غذا و دارو، "رسول دیناروند" معاون غذا و داروی وزیر بهداشت، با انتشار این عکس  در اولین روز از هفته ی دفاع مقدس اظهار داشت: افتخارات کنونی ایران اسلامی مرهون ایثار و فداکاری مردمی است که با تمام وجود چه در خطوط مقدم و چه در پشت جبهه به صحنه آمدند و خالصانه خدمت کردند.

وی با افتخار به اینکه در زمان دانشجویی و با اینکه در رشته داروسازی مشغول تحصیل بوده است به عنوان پزشکیار در کادر درمان بیمارستانهای صحرایی خطوط مقدم جبهه ها به پزشکان کمک می کرده است، گفت: هیچگاه خدمات صورت پذیرفته توسط جامعه جراحان را در آن زمان ها فراموش نخواهم کرد و همواره به حال آنها غبطه می خوردم.

وی ادامه داد: بارها شاهد بوده ام که آنها چگونه و طی سه شبانه روز بی وقفه، رزمندگان صدمه دیده را در بیمارستان های صحرایی و با آن وضعیتهای دشوار جراحی می کردند.

رییس سازمان غذا و دارو خاطر نشان کرد: بی شک اجر و پاداش اینها در نزد پروردگار کمتر از مجاهدان فی سبیل الله نیست اگر این بزرگواران، اینقدر خالصانه، مشتاقانه و با رشادت در جبهه ها حضور نمی یافتند با توجه به تنگناهای زمانی ، اصلا فرصتی پیش نمی آمد که مصدومان برای مداوای بیشتر به شهر ها برسند لذا رزمندان بسیار زیادی در همان ابتدا به خیل شهدا می پیوستند.

دیناروند یادآور شد:خ وشبختانه اکنون و پس ازسال ها که از دوران دفاع مقدس می گذرد در گردهمایی هایی که با دوستان دفاع مقدسی داریم آن فضای معطر را استشمام می کنیم و با تمام وجود افتخار می کنم که در کنار سردار رحیم صفوی ذیل عنوان موسسه خیریه امدادگران عاشورا در خدمت بیماران هستم.

وی گفت: خدا را سپاس می گویم که به اتفاق این دوستان اگر چه در لباسی دیگر توفیق داشته باشیم ضمن پاسداشت همان ارزشهای دوران شکوهمند دفاع مقدس خدمات دیگری نیز ارایه کنیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار