فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ:

حجاب به عنوان مظهر اقتدار ایران مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد

سردار حسن‌زاده در اجتماع بزرگ مهر فاطمی گفت: اگر می‌بینیم هجمه سنگین بر علیه حجاب و عفاف صورت می‌گیرد، اگر دشمنان از ارزش‌های ارزشمند شما صحبت می‌کنند، چون حجاب و عفاف شما مظهر انقلاب اسلامی است و به شما افتخار می‌کنیم که خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی هستید.
کد خبر: ۵۳۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ - 12July 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اجتماع بزرگ مهر فاطمی ساعاتی پیش در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مناسبت ۲۱ تیر روز عفاف و حجاب همزمان در تهران و سراسر کشور برگزار شد.

حجاب به عنوان مظهر اقتدار ایران مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد

سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در این مراسم اظهار داشت: درباره حجاب این گوهر ارزشمند سوال شد که چرا این همه هجمه سنگین برای یک مولفه ارزشمند از طریق شبکه‌های بیگانه و استکبار جهانی صورت می‌گیرد، چراکه می‌خواهند به دوگانه‌های بی‌مفهوم که در جامعه اسلامی جایی ندارد دامن بزنند. همه غربی‌ها بدانند اجبار در مولفه‌های ضد ارزش در کشور‌های آنان جای دارد اما در نظام اسلامی زنان، دختران و ملت ما تمام مولفه‌های ارزشی و انقلابی را براساس آموزه‌های دینی انتخاب کرده‌اند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ افزود: زنان و خواهران ما از روزی که حضرت زهرا (س) را به عنوان الگوی تمام‌عیار انتخاب کردند حجاب انقلابی را برگزیدند. از روزی که ملت‌های مسلمان به حضرت زهرا (س) به عنوان بهترین الگو برای سبک زندگی تاسی کردند همواره به این انتخاب افتخار می‌کنند. همانطور که امروز دختران و مسوولان ما به این حجاب افتخار می‌کنند اما شما غربی‌ها که بانوان محجبه را از تحصیل محروم و اخراج می‌کنید، این اجبار برای شماست.

حجاب به عنوان مظهر اقتدار ایران مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد

سردار حسن‌زاده تاکید کرد: چرا این همه هجمه و تلاش در شبکه‌های اجتماعی بر علیه حجاب می‌بینیم. رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به ملت فرمودند «هر آنچه در کشور شما و ملت شما مظهر اقتدار ملی در انقلاب و کشور اسلامی باشد مورد هجوم و اتهام قرار می‌گیرد». اگر دانشمندان هسته‌ای مورد ترور قرار می‌گیرند، چون مظهر قدرت انقلاب اسلامی هستند. امروز هم اگر می‌بینیم هجمه سنگین بر علیه حجاب و عفاف صورت می‌گیرد، اگر دشمنان از ارزش‌های ارزشمند شما صحبت می‌کنند، چون حجاب و عفاف شما مظهر انقلاب اسلامی است و به شما افتخار می‌کنیم که خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی هستید.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها