دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر است

«الله مرادی» ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را رویکرد این ستاد در استان خواند و گفت: برای توسعه این فرهنگ در جامعه همه قشرهای مختلف مردم در کنار دستگاه‌های اجرایی کمک کنند.
کد خبر: ۵۳۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷ - 12July 2022

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمود الله‌مرادی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان امروز (سه‌شنبه) در همایش منطقه‌ای رایحه به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، با بیان اینکه حجاب ابزاری برای حراست از شخصیت زن است و باید مردم به این باور برسند، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال تفرقه‌افکنی در جامعه و جنگ ترکیبی همه جانبه هستند چراکه در همه جنبه‌ها شکست خورده‌اند.

وی افزود: امام‌ (ره) ما را به جایگاه اصلی خودمان که در قالب همان چهار چوب انسانیت است، رساند اما امروز تهدید در زمینه قشر زنان و دختران بیشتر از همه است به نحوی که دشمن می‌خواهد زن را به عنوان یک کالا در جامعه عرضه کند.

الله مرادی با یادآوری اینکه کارمندان ادارات دولتی هستند باید بدانند که کار امر به معرف کاری سلبی است نه ایجابی، یادآور شد: تذکر لسانی، پیام مهربانی وظیفه همگانی شعار ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را رویکرد این ستاد در استان خواند و ابراز داشت: برای توسعه این فرهنگ در جامعه همه قشرهای مختلف مردم در کنار دستگاه‌های اجرایی کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار