بررسی راه‌های گسترش همکاری‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران و روسیه

در دیدار معاون امور بین‌الملل شرکت روس اتم با رئیس سازمان انرژی اتمی راه‌های گسترش همکاری‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران و روسیه بررسی شد.
کد خبر: ۵۳۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸ - 12July 2022

بررسی راه‌های گسترش همکاری‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران و روسیهبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «نیکلای اسپاسکی» معاون امور بین‌الملل شرکت روس اتم که برای دیداری یک روزه به تهران سفر کرده، عصر امروز (سه شنبه) با محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که بهروز کمالوندی معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی و سفیر روسیه در تهران نیز حضور داشتند، طرفین ضمن راهبردی خواندن روابط دو کشور، راه‌های گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف صلح‌آمیز هسته‌ای را مورد بررسی قرار دادند.

شایان ذکر است بخشی از هیأت روسی که از بخش‌های مختلف شرکت روس اتم، نیکلای اسپاسکی را همراهی می‌کردند، روز گذشته با همتا‌های ایرانی خود دیدار و مذاکره کردند. اسلامی همچنین از آلکسی لیخاچیوف، همتای روس خود دعوت کرد تا در روز‌های پایانی سال جاری میلادی به ایران سفر کند.

در مذاکرات صبح امروز بین هیأت‌های ایرانی و روسی به سرپرستی کمالوندی و اسپاسکی راه‌های مختلف توسعه روابط در زمینه‌های مختلف هسته‌ای مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار