رییس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری میان بسیج و جهاد کشاورزی برای دانش‌بنیان کردن کشاورزی

سردار سلیمانی از امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری میان بسیج و جهاد کشاورزی و سایر نهاد‌های مربوطه خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ - 13July 2022

امضا تفاهمنامه‌ میان بسیج و جهاد کشاورزی برای دانش بنیان کردن کشاورزیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ششمین اجلاس سراسری مسئولان و جانشینان سازمان بسیج اساتید کشور از سند اعتلای راهبردی در بسیج سخن گفت و اعتلای بسیج را خواست و مطالبه رهبری دانست و اظهار داشت: این سند بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده است و تنها سندی است که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تنظیم شده و به تصویب رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعتلای بسیج را خواسته و مطالبه رهبری دانست و عنوان کرد: یکی از اهداف سند اعتلای بسیج، تحقق دولت اسلامی طی ۱۰ سال است. وظیفه بسیج در ساحت بیرونی تحقق دولت اسلامی و در ساحت درونی تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی برای تحقق دولت اسلامی است.

سردار سلیمانی در ادامه بسیج را یک تشکیلات مردم پایه دانست و عنوان کرد: بسیج اساتید به‌عنوان یک تشکل مردم نهاد، دانشگاهی و علمی و نه به‌عنوان یک مجموعه سازمانی باید در این میان سهم خود را ایفا کند. 

وی با بیان اینکه دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه و تحقق دولت اسلامی از ماموریت‌های اساسی بسیج است، گفت: ما باید بسیج را متناسب با منظومه نظریه امامین انقلاب تعریف کنیم و اگر بسیج بتواند در این مسیر درست حرکت کند و بر اساس ریل‌گذاری و تعیین مسیری که رهبر انقلاب اسلامی داشته‌اند حرکت کند، اتفاقات بزرگی خواهد افتاد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به ضرورت فعالیت‌های انجام شده در حوزه دانش‌بنیان کردن کشاورزی اشاره کرد و افزود: حرکت در مسیر دانش بنیان کردن کشاورزی نیازمند کمک و همراهی همه اساتید است.

سردار سلیمانی در ادامه از امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری میان بسیج و جهاد کشاورزی برای دانش بنیان کردن کشاورزی خبر داد و افزود: وظیفه بسیج، در این حوزه پشتیبانی از جوانان و اساتید و دانشگاهیان و حمایت از طرح‌های راهبردی و نظریه‌ها و مانع زدایی است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها