رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:

نیروهای خلاق و خوش‌فکر به تقویت فرهنگ عفاف و حجاب کمک کنند

مردانی با اشاره به برکات کار مجاهدانه و جهادی گفت: کار جهادی و با اتکاء به نیروی انسانی خلاق و خوش فکر می‌توان وضعیت حجاب و عفاف در سطح جامعه را به شرایطی بسیار مطلوب‌تر و متعالی رساند.
کد خبر: ۵۳۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ - 13July 2022

نیروهای خلاق و خوش‌فکر به تقویت عفاف و حجاب کمک کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محمدرضا مردانی» رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، در حاشیه ششمین اجلاس سراسری مسئوولان و جانشینان سازمان بسیج اساتید کشور و به مناسبت روز حجاب و عفاف، اظهار داشت: در روز بیست و یکم تی سال ۱۳۱۴ مردمی مجاهد در مسجد گوهرشاد و در پناه شاه خراسان در مخالفت با غرب‌زدگی رضا شاه، دلیرانه و مظلومانه جان سپردند، ولی تن به البسه و فرهنگ وارداتی غرب نسپردند. همین حادثه به تنهایی گواه آن است که دشمنی غرب با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما نه با شروع انقلاب اسلامی که از سال‌ها قبل از آن شروع شده بود.

مردانی افزود: این دشمنی امروزه با شدتی بیشتر از آن زمان در جریان است، فقط ابزار‌های آن تغییر کرده است. امروز دشمن از همه‌ی حربه‌ها برای ضربه زدن به فرهنگ حجاب و عفاف استفاده می‌کند. اینکه بازار ما مشحون شده از لباس‌های مبتذل و کم پوشش، تصادفی نیست.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: دشمن برای از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب پازل‌های زیادی را کنار یکدیگر چیده است. عده‌ای مزدور با طرح شبهات در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه وظیفه ضربه زدن به فلسفه حجاب را برعهده دارند، عده‌ای لمپن وظیفه سردستگی و ایجاد کمپین‌های ضد حجاب و عفاف را انجام می‌دهند، عده‌ای از آن سوی مرز‌ها و این سوی مرز‌ها وظیفه‌ی تغذیه بازار با لباس‌های مبتذل را بر عهده دارند، عده‌ای وظیفه تبلیغ و ترویج این پوشش‌ها را انجام می دهند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: به نظر بنده در این میان یکی از ابزار‌های اصلی دشمن برای ضربه زدن به هویت ایرانی و اسلامی ما به ویژه فرهنگ عفاف و حجاب، فضای مجازی است، فضای مجازی‌ای که با بی تدبیری دولت‌های گذشته عامدانه و یا قاصرانه ولنگار و بی ضابطه مانده. برای کودک و نوجوان و جوان ما دشمن برنامه دارد. یکی از این برنامه‌ها از بین بردن عفاف و حیا در نسل جوان ما به واسطه همین فضای بی در و پیکر مجازی است.

مردانی ادامه داد: جوانان انقلابی ما باید بر فضای حقیقی و مجازی کشور مسلط باشند و این امر هم نیازمند وضع و اجرای ضوابط و قوانین (مدیریت فضای مجازی) است و هم نیازمند افزایش کمیت و کیفیت اقدامات و تولیدات نیرو‌های انقلابی. بحمدالله جوانان انقلابی ما بیکار ننشسته اند... شما ببینید همین سرود «سلام فرمانده» چه موج عظیمی از دلبستگی به آرمان‌های اسلام و انقلاب را در دل کودکان و نوجوانان ما ایجاد نمود؟

این استاد دانشگاه با اشاره به برکات کار مجاهدانه و جهادی بیان کرد: ما هر جا که مجاهدانه و با نیت خالص وارد شدیم خدا هم به کار ما برکت داد. به نظر بنده با کار جهادی و با اتکاء به نیروی انسانی خلاق و خوش فکر می‌توان وضعیت حجاب و عفاف در سطح جامعه را به شرایطی بسیار مطلوب‌تر و متعالی رساند، ان شاءالله.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار