جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

برنامه بسیج برای دهه ولایت/ واقعه غدیر در ۷۴۵ نقطه کشور بازسازی می‌شود

سردار قریشی گفت: برنامه‌ای که در بازسازی غدیر داریم تبیین واقعه غدیر است؛ چرا که معتقدیم آنچه باعث وحدت مسلمانان در برابر مستکبران در جبهه مقاومت شد اعتقاد به امیرالمونین است از این روی در سند راهبردی بسیج نیز یکی از محور‌های اساسی توجه به این واقعه است.
کد خبر: ۵۳۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ - 13July 2022

بازسازی واقعه غدیر در ۷۴۵ نقطه کشور برگزار می‌شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری بازسازی واقعه غدیر، اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزشمندی که بعد از گذشت دو سال از همه‌گیری کرونا می‌گذرد، بازسازی واقعه غدیر است از این روی در ۷۴۵ نقطه واقعه غدیر بازسازی شده و توسط گروه‌های هنری به نمایش در می‌آید به نحوی که به‌واسطه آن میلیون‌ها نفر بازسازی این واقعه را خواهند دید.

سردار قریشی گفت: هزار و  ۲۵۰ نمایشگاه و بیش از ۱۵۰ جشنواره فرهنگی و ورزشی، اجرای سرود توسط سه هزار گروه، برگزاری نمایشگاه‌های آثار تجسمی و شب شعر، توزیع ۲ میلیون پرس غذا، توزیع ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار بسته کمک معیشتی، بخشی از برنامه‌هایی است که توسط بسیج برای دهه ولایت امسال پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که حضرت علی (ع) محور اتحاد مسلمانان است، شاهد استقبال برادران اهل سنت از بازسازی این واقعه هم هستیم به نحوی که در شهر‌های سنی نشین کشورمان شور آن‌ها از برگزاری چنین مراسمی کمتر از شیعیان نیست به همین دلیل ۴۰ صحنه بازسازی واقعه غدیر را در این شهر‌ها انجام می‌شود.

سردار قریشی افزود: واقعه غدیر در سطح نیمه شعبان، عاشورا و تاسوعا و اربعین حسینی باید دیده شود؛ چرا که غفلت از غدیر موجب پیدایش عاشورا شد.

وی ادامه داد: برنامه‌ای که در بازسازی غدیر داریم تبیین واقعه غدیر است؛ چرا که معتقدیم آنچه باعث وحدت مسلمانان در برابر مستکبران در جبهه مقاومت شد اعتقاد به امیرالمونین است از این روی در سند راهبردی بسیج نیز یکی از محور‌های اساسی توجه به این واقعه است.

سردار قریشی تأکید کرد: دشمنان درصدد هستند نقاط قوت شیعیان را مورد اختلاف قرار دهند، اما غافل از اینکه اعتقاد به امیرالمؤمنین محور اتحاد مسلمانان خواهد بود.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار