نماینده مردم در مجلس:

اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی را به نابودی می‌کشاند

همتی با بیان اینکه اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی را به نابودی می‌کشاند، گفت: سران صهیونیست‌ها در حال استفاده از همه ظرفیتشان برای افزایش فشار علیه ایران هستند
کد خبر: ۵۳۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ - 13July 2022

اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی را به نابودی می‌کشاند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسن همتی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌گویی در رابطه با نسخه‌پیچی نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی علیه ایران همزمان با سفر رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه، اظهار داشت: سران صهیونیست‌ها در حال استفاده از همه ظرفیت شان برای افزایش فشار علیه کشورمان هستند.

همتی گفت: در واقع آن‌ها از برگزاری نشست دوحه برای احیای برجام عصبانی هستند و علاقه‌ای ندارند که این مذاکرات به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با همکاری ایالات متحده زمینه تشدید تنش در منطقه علیه ایران را فراهم کند، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می‌شود که نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی صحبت از محفوظ بودن اقدام سیاسی علیه کشورمان می‌کند.  

نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به زوال بوده و این موضوع به وضوح مشهود است، افزود: بر این اساس سران رژیم اشغالگر قدس نمی‌توانند جمهوری اسلامی قدرتمند را تهدید به اقداماتی مانند مقابله و مبارزه با برنامه هسته‌ای کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین به نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی توصیه می‌شود دست از اقدامات ضدایرانی بردارند، زیرا اختلافات داخلی این رژیم برای نابودی آن‌ها کافی است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها