شهید احمدى: پشتیبان ولایت فقیه باشید

شهید «ناصر احمدى‌پرى» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا خداوند شما را نصرت دهد.»
کد خبر: ۵۳۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰ - 14July 2022

شهید احمدى: پشتیبان ولایت فقیه باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید ناصر احمدی‌پری

«رهسپاریم با خمینى تا شهادت

حضور محترم مادر گرامی‌ام دعا و سلام عرض می‌نمایم و پس از سلام و احوالپرسى سلامتى شما مادر گرامی‌ام را از خداوند بزرگ طلب می‌کنم و امیدوارم سلامت بوده باشى و جاى هیچگونه نگرانى در بین نباشد.

هم اکنون که این نامه را برایتان می‌نویسم عازم یک ماموریت هستیم که امیدوارم توفیق شهادت نصیبم شود.

می‌خواستم چند کلمه‌اى با شما مادر زحمتکش و عزیزم صحبت کنم، می‌دانم براى شما و پدر مرحومم فرزند خوبى نبودم، به یاد زحمت‌هاى پدرم می‌افتم که با چه مشکلاتى لقمه نانى براى ما می‌آورد تا شکم خود را سیر کنیم در صورتی که خود گرسنه بود، به یاد روزهایى می‌افتم که با زبان روزه دنبال کار می‌رفت تا مخارج ما را تأمین کند آن هم چه کار پرزحمتی، وقتى سر کار می‌رفت اگر چیزى براى خوردن می‌آورند به خود می‌گفت «من این را چطور بخورم در صورتی که فرزندانم رنگ آن را ندیده‌اند؟» و آن را براى ما می‌آورد؛ به یاد روز‌هایی که برایم تعریف می‌کردند می‌افتم وقتی که مریض می‌شدیم یا چیزى نداشتیم لباس خود را می‌فروخت تا ما را درمان کند و سیر کند؛ خلاصه با این همه مشکلات ما را بزرگ کردید در زمان پیری عصاى دستتان باشیم؛ می‌خواستم جبران زحمت‌هاى شما را بکنم که جنگ شروع شد و بعد از گذشت چند سال از جنگ وظیفه خود دانستم دین خود را به اسلام ادا کنم و وارد سپاه شدم.

مادرم اگر خداوند مرا قبول درگاهش کرد مسئولیت‌ات زیاد می‌شود، مردم به چشم دیگری به تو می‌نگرند و تو را الگوى خود قرار می‌دهند چرا؟ چون توانستى با این همه مشکل فرزندت را روانه میدان کارزار کنى، در صحبت کردن، رفتار و کردارت باید مواظب باشى، به گفته امام عزیزمان شما خانواده‌هاى شهدا چشم و چراغ این ملتید، بعد از من باید بیشتر به مسائل اهمیت بدهید، صبر و مقاومت را پیشه خود سازید تا اینکه خداوند شما را در آن دنیا با فاطمه محشور کند.

خدمت برادران عزیزم دعا و سلام می‌رسانم و امیدوارم حال همگى خوب باشد، خدمت خواهران عزیزم و بچه‌هایشان دعا و سلام می‌رسانم و سلامتى همگى آن‌ها را از پروردگار طلب می‌کنم امیدوارم که همگى شما صحیح و سلامت باشید.

باید همه کارهایتان به دستور اسلام باشد نکند خداى نکرده کارى بکنید خلاف اسلام باشد که فرداى قیامت شهدا جلوى شما را می‌گیرند، به انقلاب و اسلام و روحانیت توجه کنید، نکند علیه روحانیتی که از جان خود برای انقلاب مایه گذاشتند حرفی بزنید، به گفته امام عزیزمان توهین به روحانیت ضربه اسلام است پشتیبان ولایت فقیه باشید تا خداوند شما را نصرت دهد.

جبهه‌ها را پر کنید که جنگ بین اسلام و کفر است، اگر در این مسئله کم‌توجهى کنیم ضربه آن را خواهیم خورد در تربیت فرزندانتان بکوشید آن‌ها را با مسائل اسلام آشنا کنید مساجد را خالى نکنید که به گفته اماممان شیاطین از مساجد می‌ترسند، در همه کارهایتان امام عزیز را الگو قرار دهید و به حرف‌هاى او گوش دهید.

و، اما خواهرانم امیدوارم همیشه شادکام باشید بعد از من مثل زینب امام حسین (ع) پیام‌رسان خون شهدا باشید و صبر پیشه کنید، فرزندانتان را با مسائل اسلامى آشنا کنید و خودتان به مسائل اسلام اهمیت دهید.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار