ما مقاوم هستیم/ رئیس فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه‌:

«راهیان نور» روحیه دانش آموزان را برای پاسداری از انقلاب دو چندان می‌کند

«شیرمحمدی» گفت: راهیان نور دانش‌آموزی از جمله برنامه‌هایی است که سبب تعمیق اندیشه‌های نوجوانان و آشنایی آنان با ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا شده و روحیه آنان بعنوان مسئولان آینده نظام را برای پاسداری از انقلاب دو چندان می‌کند.
کد خبر: ۵۳۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ - 14July 2022

«راهیان نور» روحیه دانش آموزان را بعنوان مسئولان آینده نظام برای پاسداری از انقلاب دو چندان می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سیامک شیرمحمدی» رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی، اظهار داشت: پیگیر از سرگیری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی حضوری هستیم.

شیرمحمدی با بیان اینکه بعد از شیوع کرونا اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی را به شکل حضوری در سطح استان نداشته‌ایم، گفت: در تلاشیم تا این اردوها را از سر بگیریم.

وی اشاره‌ای هم به مجازی بودن اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در دوران شیوع کرونا داشت و افزود: سال گذشته پنج اردوی راهیان نور مجازی در استان برگزار کردیم که در جریان این اردوها 46 هزار نفر از دانش‌آموزان استان به صورت مجازی از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان بازدید کردند.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: با احتساب خانواده‌هایی که با فرزندانشان به صورت مجازی از یادمان‌های دفاع مقدس در استان بازدید کردند، در مجموع 150 هزار نفر از یادمان‌های استان بازدید مجازی داشتند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام حضوری بیش از 16 هزار دانش‌آموز استان به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی تا پایان سال، گفت: سال قبل از شیوع کرونا نیز اعزام 16 هزار دانش‌آموز را به اردوهای راهیان نور داشتیم که امیدواریم امسال نیز به همان عدد نزدیک شویم.

وی در ادامه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی را یکی از موثرترین راه‌ها برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس دانست و گفت: این اردوها نقش مهمی در تربیت و رشد دانش‌آموزان انقلابی دارند.

شیرمحمدی با اشاره به لزوم آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ جهاد و ایثار در مدارس، عنوان کرد: راهیان نور دانش‌آموزی از جمله برنامه‌هایی است که سبب تعمیق اندیشه‌های نوجوانان و آشنایی آنان با ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا شده و روحیه آنان بعنوان مسئولان آینده نظام را برای پاسداری از انقلاب دو چندان می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت کیفیت بخشی به اردوهای راهیان نور دانش آموزی، گفت: این اردوها باید دانش آموزان را در جریان اتفاقات رخ داده در سال‌های جنگ تحمیلی بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار