مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی مطرح کرد؛

آشنایی با سبک زندگی اسلامی در کتاب «سلوک توحیدی»

حجت‌الاسلام «سبزیان» گفت: کتاب سلوک توحیدی مجتهدانِ، زیست توحیدی را به‌صورت پله به پله و بسیار روان و ساده به افرادی که علاقه‌مند به زندگی بر اساس اصول توحیدی هستند، آموزش می‌دهد.
کد خبر: ۵۳۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ - 14July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آئین رونمایی از کتاب «سلوک توحیدی» با حضور حجت‌الاسلام «محمدحسن وکیلی» نویسنده کتاب، حجت‌الاسلام «محسن دعائی» مدیرعامل موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام خراسان رضوی و دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف کشور، حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سبزیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سبزیان در این مراسم اظهار داشت: نویسنده کتاب کار سلوک توحیدی این اثر را برای علاقه‌مندان به زیست توحیدی به رشته تحریر درآورده و این کتاب مجتهدانِ، زیست توحیدی را به‌صورت پله به پله و بسیار روان و ساده به افرادی که علاقه‌مند به زندگی بر اساس اصول توحیدی هستند، آموزش می‌دهد.

وی تصریح کرد: اگر فردی بخواهد گام اول را برای فراگرفتن زندگی توحیدی بردارد باید این کتاب را حتماً مطالعه کند. روح لطیف، ذوق سرشار و قلم روان نویسنده باعث خوش‌خوان شدن این کتاب علیرغم عمق وسیع آن شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش برگزاری نمایشگاه ملی مهرانه به همت ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان را ایستادگی در مقابل بازار سبک زندگی‌های متنوع در جامعه برای رسیدن به نقطه هدف جامعه اسلامی یعنی سلوک توحیدی عنوان کرد.

این مسئول اظهار امیدواری کرد با مطالعه این کتاب و عمل به آن بتوانیم به سبک زندگی مؤمنانه و توحیدی دست پیدا کنیم.

آشنایی با سبک زندگی اسلامی در کتاب «سلوک توحیدی»

حجت‌الاسلام وکیلی در ادامه این مراسم گفت: با برخی از صاحب‌نظران به بررسی چالش‌های موجود در ترویج سبک زندگی توحیدی پرداختیم که با توجه به نتایج به‌دست‌آمده بر آن شدیم تا با ارائه تفکر، روش‌ها و دستورالعمل‌های جدید بتوانیم زندگی مؤمنانه و توحیدی را به بیان شیواتری به جامعه عرضه کنیم.

وی افزود: تلاش ما بر این بود که محتوی این کتاب جنبه کاربردی داشته باشد و قشرهای مختلف جامعه بتوانند از آن بهره ببرند.

در پایان از کتاب «سلوک توحیدی» رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها