مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی خبر داد؛

اجرای طرح «مثل صدف» در هفته عفاف و حجاب

حجت‌الاسلام «سبزیان» از اجرای ۱۱۰ ویژه‌برنامه کتاب‌محور ویژه خانواده‌ها هم‌زمان با هفته عفاف و حجاب به همت کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ - 11July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سبزیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: در جامعه امروز فرهنگ‌سازی در حوزه عفاف و حجاب به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی جامعه اسلامی ایران ضروری است.

وی اجرا و برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کتاب‌محور ویژه عفاف را یکی از راه‌های مؤثر در راستای گسترش فرهنگ حجاب با بهره‌گیری از جهاد تبیین دانست.

اینم مسئول با اشاره به برگزاری طرح مثل صدف گفت: با توجه به در پیش رو بودن هفته عفاف و حجاب طرح مثل صدف با محوریت برگزاری ۱۱۰ ویژه‌برنامه کتاب‌محور ویژه خانواده‌ها در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی تصریح کرد: حضور در نمایشگاه ملی مهرانه، مسابقه کتاب‌خوانی خانوادگی، رونمایی، خوانش و نقد و بررسی کتاب، ارائه بسته مطالعاتی در حوزه خانواده و سبک زندگی، ارائه مشاوره کتاب، کارگاه مطالعه مفید ویژه خانواده‌ها، خدمات‌دهی به مخاطبین خاص (نابینایان و ناشنوایان) و ثبت‌نام از خانواده‌ها در باشگاه «خانواده کتاب‌خوان» ازجمله برنامه‌های این طرح است.

وی از عضویت رایگان خانوادگی کلیه کتابخانه‌های عمومی استان در غرفه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در نمایشگاه ملی مهرانه خبر داد. در این طرح، اعضا می‌توانند از خدمات کتابخانه‌ای شامل امانت کتاب در کلیه کتابخانه‌های عمومی استان بدون محدودیت جغرافیایی بهره‌مند شوند.

همچنین طی آئینی از ۵۰ بانوی شاغل و ۲۸۰ عضو کتابخانه با حجاب برتر در کلیه کتابخانه‌های عمومی استان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار