حجت‌الاسلام رئیسی در بازدید از پادگان ابوذر:

«راهیان نور» حرکت بسیار مهمی است و باید ادامه یابد

رئیس جمهور گفت: حرکت راهیان نور در راستای شناساندن دوران دفاع مقدس به نسل جدید حرکت بسیار مهمی است و باید ادامه یابد.
کد خبر: ۵۳۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳ - 15July 2022

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (پنج‌شنبه) با حضور در پادگان «ابوذر» در شهر سرپل ذهاب با فرماندهان و افسران تیپ ۷۱ مکانیزه زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های نیروهای حاضر در این پادگان به منظور حراست و مرزبانی از مرزهای کشور و برقراری امنیت گفت: پادگان ابوذر در زمان دفاع مقدس پادگان مبنایی بوده است و نقش مهمی در آن دوران به خصوص در غرب کشور ایفا کرده است.

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: من در دوران دفاع مقدس چند مرحله در پادگان ابوذر حضور یافته‌ام و خاطرات خوبی از رزمندگان و شهدا مانند شهید شهید شیرودی و کشوری در این پادگان در ذهن دارم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل پادگان ابوذر به دو کوهه غرب کشور اقدام بسیار مهمی است و باید تحقق یابد، با شناختی که از امیر «حیدری» دارم و تلاش و پشتیبانی ارتش و ستاد کل، اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: حرکت راهیان نور در راستای شناساندن دوران دفاع مقدس به نسل جدید حرکت بسیار مهمی است و باید ادامه یابد.

فرمانده تیپ ۷۱ ابوذر نزاجا نیز در این بازدید گفت: تبدیل پادگان ابوذر به دوکوهه غرب بدون تغییرات اساسی در بافت و ظاهر ساختمان‌های به جا مانده از دفاع مقدس از منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: این بناها تحت عنوان یادمان ابوذر در قالب موزه دفاع مقدس (ساختمان‌ها، ادوات و تجهیزات به جای مانده از جنگ) بخش زائرسرا و محل اسکان راهیان نور در سه فاز توسط نیروی زمینی و پشتیبانی ارتش و ستاد کل در کمترین زمان اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام رئیسی در بازدید از کوی سازمانی تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر با حضور در میان خانواده‌های نیروهای ارتش از همراهی این عزیزان و همسر و فرزندانشان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار