امام جمعه بجنورد:

خانواده‌های شهدا راه پرافتخار شهیدان خود را ادامه می‌دهند

حجت‌الاسلام نوری گفت: طبق روایات وارده، خداوند خود جای خالی شهدا را پر می‌کند و خانواده‌های شهدا با مدد الهی راه پرافتخار شهیدان خود را ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۵۳۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸ - 17July 2022

خانواده‌های شهدا راه پرافتخار شهیدان خود را ادامه می‌دهندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «رضا نوری» امام جمعه بجنورد به اتفاق «قاسم محمدزاده» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی و همچنین دکتر یزدانی رئیس سازمان تامین اجتماعی استان با خانواده شهید «رجبعلی درتومی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام نوری دیدار با خانواده شهدا را توفیقی بزرگ و خدمت به ایشان را وظیفه‌ای همگانی دانست و اظهار داشت: طبق روایات وارده، خداوند خود جای خالی شهدا را پر می‌کند و خانواده‌های شهدا با مدد الهی راه پرافتخار شهیدان خود را ادامه می‌دهند.

وی گفت: شهدا به جامعه اسلامی آبرو بخشیدند و اجازه ندادند عزت و اعتبار کشور خدشه‌دار شود. خدمت به خانواده‌های معظم شهدا در زمره برترین خدمت‌ها و تلاش در راستای رفع دغدغه از زندگی این عزیزان تلاشی ارزشمند و قابل ستایش است.

امام جمعه بجنورد افزود: ما به دیدار با خانواده شهدا احتیاج داریم چرا که نشستن در کنار این عزیزان و نفس کشیدن در فضای زندگی ایشان دارای برکات فراوان است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار