نماینده ولی فقیه در استان همدان:

عید غدیر، فرصت مناسبی برای سنجش عملکرد افراد است

آیت‌الله «شعبانی» گفت: عید غدیر فرصت مناسبی برای سنجش عملکرد خود است که چقدر شبیه علی (ع) بوده‌ایم.
کد خبر: ۵۳۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳ - 17July 2022

عید غدیر، فرصت مناسبی برای سنجش عملکرد افراد استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت الله «حبیب الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان امروز در صحن علنی شورای شهر همدان، با بیان اینکه عید غدیر فرصت مناسبی برای سنجش عملکرد خود است که چقدر شبیه علی (ع) بوده‌ایم، اظهار داشت: امام علی (ع) هیچ وقت بر سر منافع مردم معامله نکردند و برای رضایت خواص، عموم مردم را رها نکردند.

وی افزود: مدیری که به اسم اسلام در جامعه اسلامی مسئولیت گرفته، امروز باید بررسی کند که اندیشه‌های سیاسی او تا چه اندازه منطبق بر غدیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امام علی (ع)، ترازو اعمال هستند و مسئولان باید عملکرد خود را با این ترازو مورد سنجش قرار دهند، گفت: برای حل مشکلات مردم، نباید جایگاه و طبقه مالی طرف مقابل برای ما اهمیتی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر همان رفتاری که با فردی که حرفش به جایی نمی‌رسد را با کسی که شاید کسی او را می‌شناسد و از وضعیت مالی بهتری برخوردار است داشتیم و این حرکت در مسیر غدیر است.

آیت‌الله شعبانی یادآور شد: اعضا شورا همانند یک خانواده هستند و باید با وحدت در عرصه خدمت رسانی به مردم، تلاش کنند، باید مراقب باشیم تعدد سلایق منجر به ضرر عموم مردم و آسیب به مدیریت شهری نشود.

وی با تاکید بر اینکه امروز برای پیش بردن کار مردم و رفع مشکلات باید هم قسم شویم، گفت:  در یک سالگی شورای فعلی، خوب است که شورا عملکرد خود را مورد بررسی قرار دهد، به سرعت دوره شورا تمام می‌شود و اعضا باید گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار