رایزنی ضد ایرانی صهیونیست‌ها با نخست‌وزیر هلند

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی با «مارک روته» نخست‌وزیر هلند گفت‌و‌گوی تلفنی برقرار و درباره مسائلی از قبیل ایران و اوکراین رایزنی کرد.
کد خبر: ۵۳۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ - 19July 2022

رایزنی ضد ایرانی صهیونیست‌ها با نخست‌وزیر هلندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در حالی که لابی‌های ضد ایرانی رژیم صهیونیستی ادامه دارد، رسانه‌های این رژیم از تماس تلفنی نخست‌وزیر موقت تل‌آویو با نخست‌وزیر هلند خبر دادند.

یائیر لاپید نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری توضیحاتی درباره گفت‌و‌گوی تلفنی با مارک روته نخست‌وزیر هلند ارائه داد.

به نوشته نخست‌وزیر موقت این رژیم، او شامگاه روز دوشنبه (دیشب) یک گفت‌و‌گوی «دوستانه و گرم» با نخست‌وزیر هلند داشت.

یائیر لاپید، مارک روته را «دوست خوب» خواند و افزود: «ما درباره مقابله با تهدید ایران و تقویت ثبات منطقه صحبت کردیم. من آماده همکاری با همدیگر برای تقویت منافع و ارزش‌های مشترک اسرائیل و هلند هستم».

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» خبر داد، نخست‌وزیر هلند به لاپید عهده دار شدن منصب نخست‌وزیری این رژیم را تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد.

لاپید و روته درباره حفظ پیوند‌های گرم رژیم صهیونیستی و هلند، تقویت روابط خوب بین دو طرف حرف زدند و همچنین درباره طیفی از موضوعات جهانی شامل «ایران و جنگ در اوکراین» صحبت کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین خبر دادند که یائیر لاپید در رایزنی تلفنی با مارک روته، نخست‌وزیر هلند را برای سفر به فلسطین اشغالی دعوت کرد.

گفت‌و‌گوی تلفنی نخست‌وزیران رژیم صهیونیستی و هلند در شرایطی انجام شده که مقامات تل‌آویو از هر فرصتی برای رایزنی علیه ایران استفاده می‌کنند.

یائیر لاپید نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی روز یکشنبه هفته جاری در نشست کابینه گفت: به بایدن و تیمش گفتم اسرائیل با توافق هسته‌ای مخالف است و این حق را برای خود محفوظ می‌داند که در مواجهه با برنامه هسته‌ای ایران، از نظر دیپلماتیک و عملیاتی آزادی کامل عمل داشته باشد.

در حالی که سران رژیم صهیونیستی هفته گذشته از جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا میزانی کرده بودند، مقامات تل‌آویو طی روز‌های اخیر بار‌ها علیه برنامه هسته‌ای و حضور منطقه‌ای ایران لفاظی کرده و خواستار تشدید فشار‌ها شده‌اند.

اظهارات ضد ایرانی صهیونیست‌ها در شرایطی مطرح شده که این رژیم با بحران سیاسی مواجه است و به دلیل تشدید این بحران، قرار است برای پنجمین بار در چهار سال اخیر، انتخابات سراسری برگزار شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار