مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی:

تفکر و مدیریت جهادی راهگشای مشکلات جامعه است

«اسکندری» گفت: تفکر و مدیریت جهادی می‌تواند راهگشای مشکلات موجود جامعه در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی و معیشتی باشد.
کد خبر: ۵۳۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ - 21July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «محمد اسکندری» مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی، امروز (پنج‌شنبه) در جلسه ستاد استانی حمایت و پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان، اظهار داشت: تفکر و مدیریت جهادی می‌تواند راهگشای مشکلات موجود جامعه در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی و معیشتی باشد.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی افزود: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت مردمی و انقلابی تمام اجزا و ارکان خود را در حمایت و پشتیبانی از حرکت‌های مردمی و جهادی به کار گرفته است.

وی ادامه داد: نیرو‌های مردمی و جهادی بدون هیچ چشم‌داشتی، بی‌ادعا و گمنام شبانه‌روزی در مناطق محروم حضور داشته و خدمات مختلف به مردم این مناطق ارائه می‌دهند.

اسکندری با بیان اینکه گروه‌های جهادی در هر عرصه‌ای برای کمک به مردم پیشقدم بوده و برای رفع مشکلات مناطق محروم گام‌های مهمی برداشته‌اند، گفت: مدیران تمامی دستگاه‌های دولتی باید در کنار گروه‌های جهادی بوده و آن‌ها را حمایت کنند.

سرهنگ پاسدار «جواد ملک‌لو» سرپرست سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه اظهار داشت: بیش از ۴ هزار گروه جهادی در زمینه محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی شهرها، روستا‌ها و مناطق محروم استان فعالیت‌های گسترده‌ای دارند.

سرپرست سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا با اشاره به اهداف اصلی تشکیل بسیج سازندگی، تحقق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بسیج کردن جوانان کشور برای سازندگی، تعامل با ادارات و سازمان‌های دولتی برای تسریع در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم، ایجاد روحیه خلاقیت و مسئولیت‌پذیری در بین جوانان، استمرار ارزش‌های بسیج و ایجاد روحیه جهادی و انتقال آن به میادین کار، تلاش و سازندگی را از جمله این اهداف برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها