رئیس‌جمهور در بدو ورود به اراک:

صنایع استان مرکزی نماد غرور ملی هستند

حجت الاسلام رئیسی گفت: صنایع استان مرکزی نقش بی‌بدیلی در صنعت و اقتصاد کشور دارند و هر یک از این صنایع نماد غرور ملی هستند.
کد خبر: ۵۳۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ - 22July 2022

صنایع استان مرکزی نماد غرور ملی هستندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» صبح امروز (جمعه) در بیست نهمین سفر استانی خود از طریق فرودگاه اراک وارد استان مرکزی شد و مورد استقبال نماینده ولی‌فقیه، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی دارای ظرفیت‌های بسیاری است و قطب صنعتی تخصصی کشور محسوب می‌شود و نقش برجسته‌ای در اقتصاد کشور دارد.

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی استان مرکزی بیان کرد: صنایع استان مرکزی نقش بی بدیلی در صنعت و اقتصاد کشور دارند و هر یک از این صنایع نماد غرور ملی هستند.

وی با بیان اینکه استان مرکزی مهد مفاخر و بزرگان است و بیش‌از ۶ هزار شهید تقدیم دفاع مقدس و نظام جمهوری اسلامی کرده، گفت: فرهیختگان برجسته‌ای از جمله امام راحل و آیت‌الله اراکی و… که هر یک از این بزرگان سرداران رشید اسلام محسوب می‌شوند، از این خطه برخواسته اند.

رئیس جمهور با اشاره به برنامه ریزی‌های پیش از بیست و نهمین سفر استانی هیأت دولت عنوان کرد: گروه‌هایی برای بررسی ظرفیت‌های استان مرکزی پیش‌از سفر به این استان اعزام شدند و گزارش‌هایی از تهیه و ارائه کردند تا در تصمیم‌گیری مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب استان مرکزی در خصوص نیروی انسانی گفت: نیرو‌های کارآمد فرهیخته و مستعد زیادی در استان وجود دارند که اگر دولت شرایط را برای آن‌ها مهیا کند می‌توانند در پیشرفت کشور مؤثر باشند.

رئیسی در پایان تصریح کرد: این سفر مصوباتی خواهد داشت و تصمیماتی در استان اتخاذ و اعلام خواهد شد و برخی از تصمیمات نیز در مرکز پیگیری و به اطلاع مردم می‌رسد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار