دیدار رئیس سازمان حفظ آثار دفاع مقدس ارتش با خانواده‌های شهدا در قم+ تصاویر

امیر سرتیپ «فولادی» با خانواده‌های معظم پنج شهید قمی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس دیدار کرد.
کد خبر: ۵۳۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸ - 22July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، امیر سرتیپ «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، با خانواده‌های معظم ۵ شهید دوران حماسه و ایثار دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کرد.

وی در دیدار با خانواده‌های شهیدان عزیز رجبعلی جعفری، علی دوه لی، محمدرضا تقی‌لو، عباس جهانی و غلامرضا قره‌داغی، امنیت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون رهنمود‌های ولایت و ایثار شهدا و رزمندگان اسلام دانست و بر حفظ دستاورد‌های آنان تاکید کرد.

در دیدار‌های امیر فولادی که در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای قم صورت گرفت، عل‌اکبر خوش‌گفتار‌ مقدم رئیس ستاد کنگره شهدای استان و نمایندگان بنیاد شهید و مرکز حفظ آثار دفاع مقدس ارتش در قم نیز حضور داشتند.

دیدار رئیس سازمان حفظ آثار دفاع مقدس ارتش با خانواده‌های شهدا در قم+تصاویردیدار رئیس سازمان حفظ آثار دفاع مقدس ارتش با خانواده‌های شهدا در قم+تصاویردیدار رئیس سازمان حفظ آثار دفاع مقدس ارتش با خانواده‌های شهدا در قم+تصاویردیدار رئیس سازمان حفظ آثار دفاع مقدس ارتش با خانواده‌های شهدا در قم+تصاویردیدار رئیس سازمان حفظ آثار دفاع مقدس ارتش با خانواده‌های شهدا در قم+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار