امام خامنه‌ای:

«حقوق بشر» برای آمریکا افسانه‌ای بیش نیست

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: اهداف آمریکایی‌ها برای خودشان روشن است. هدف آن‌ها سلطه‌گری است. حقوق بشر برایشان کمترین اهمیتی ندارد.
کد خبر: ۵۳۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ - 23July 2022

«حقوق بشر» برای آمریکا افسانه‌ای بیش نیستبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، نشریه «خط حزب‌الله» به صاحب‌امتیازی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هر هفته روز‌های جمعه منتشر می‌شود و در ستون‌های مختلف بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را منتشر می‌کند.

در شماره ۳۵۰ با عنوان «سرود امید» در ستون خطبه‌های انقلاب به انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درمورد «حقوق بشر آمریکایی» پرداخته است که به شرح زیر است:

«دولتمردان آمریکا که ادعا می‌کنند که ایران دنبال سلاح اتمی است، خودشان هم می‌دانند که دروغ می‌گویند. آن کسانی هم که این حرف‌ها را در نطق‌ها و این محافل می‌شنوند و برایشان کف می‌زنند، آن‌ها هم می‌دانند که این‌ها دروغ می‌گویند؛ کما اینکه آنجایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، همینطور است.

وقتی رئیس جمهور آمریکا درمورد قضایای عراق و ... دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زنند هم خودشان می‌دانند که دروغ می‌گویند (چیزی که به فکرش نیستند حقوق بشر و دموکراسی است) هم آن مخاطبانی که این حرف‌ها را می‌شنوند و برایشان کف می‌زنند.

اهداف آن‌ها برای خودشان روشن است. هدف آن‌ها سلطه‌گری است. حقوق بشر برایشان کمترین اهمیتی ندارد. رفتارشان با زندانی، رفتارشان با زندانی مخصوصی با زندانی به خصوصی مانند گوانتانامو، رفتارشان در ابوغریب عراق، رفتارشان با مردم عراق، رفتارشان با زن و بچه‌هایی که در خانه‌هایشان هستند، همه نشان دهنده این است که مسأله حقوق بشر از نظر آمریکایی‌ها افسانه است. آن‌ها می‌دانند که دروغ می‌‎گویند.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار