معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

ترویج مکتب شهید سلیمانی اولویت بسیج مستضعفین است

«معروفی» گفت: ترویج مکتب شهید سلیمانی اولویت بسیج مستضعفین است؛ چرا که این مکتب تولید قدرت نرم برای انقلاب و‌ مردم است.
کد خبر: ۵۳۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹ - 23July 2022

اولویتم در بسیج مستضعفین هم ترویج مکتب شهید سلیمانی است

  گزارش دفاع‌پرس از کرمان: سردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرماناظهار داشت: با همه وجودم از فرمانده کل سپاه به‌ واسطه فرصتی که به من دادند در استان کرمان، در دیار حاج قاسم و در مکتب او باعث شد خدمت برای مردم عزیزان استان داشته باشم و امروز هم در مجموعه بسیج مستضعفین کشور با همین نگاه اعتقادی و جهادی بتوانم کارهای موثری را انجام دهم، تشکر می کنم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه تشکر ویژه دارم از انتخاب سردار نظری برای سکان داری سپاه انقلاب در استان کرمان ابراز کرد: در مکتب امامین انقلاب و شهید سلیمانی یاد گرفتم برای خودم تصمیم نگیرم؛ ۴۱ سال در هیچ‌ عرصه ای برای خودم تصمیم نگرفتم چه در جنگ، چه در تیپ سیدالشهدای بم، چه در فرماندهی سپاه های استانی و امروز هم در سازمان بسیج یاد گرفتم در مکتب امام با میل امام کار کنم چون فرمانده من اینطور بود.

فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ما به واسطه دل و هوای نفس و آینده مادی تصمیم نمی گیریم، عنوان کرد: در حکومت اسلامی فرصت خادمی و نوکری است و ارزش آن در خدمتگزاری برای مردم عزیز و برای آسایش مردم است.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق ادامه داد: نگاه ما به انقلاب بر این است که در سپاه از امام یاد گرفتیم که انقلاب را با مردم تعریف کنیم چون مردم حاکمند و پای دین خدا، اهل بیت علیه السلام و ارزش های الهی ایستاده اند.

سردار معروفی تصریح کرد: سپاه پاسداران، سپاه انقلاب است؛ در این استان هم در همه صحنه ها اعلام کردیم ما فدای هیچ فرد و حزبی نیستیم چون سنگر مستحکم انقلاب و جان پناه انقلاب و مردم است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه به فرموده حاج قاسم این نظام خیمه گاه رسول الله است، ابراز کرد: پس سپاه پاسداران بنی هاشم و عباس انقلاب است و اگر کسی بخواهد به این نظام و ملت برسد باید از عباس عبور کند و این نشدنی است؛ چون عباس خود را نمی بیند.

فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه سپاه تشکیل شده از مثلث اعتقادی، انقلابی و مردمی است که ضلع مردمی آن بسیج مستضعفین است، بیان کرد:حاج قاسم برای ظهور امام زمان (عج) بسترسازی کرد.

وی افزود: پایه گذاری بسبج را امام با تبعیت از پیامبر گذاشت؛ در نظام اسلامی جای آقایی کردن نیست جای نوکری و خادمی براساس دستور امام علی (ع) است؛ فرصت سه چهار ساله زیاد است می توان برای مردم ثروت، آرامش، آسایش و قدرت تولید کرد به شرطی که از خود عبور کنیم مانند حاج قاسم.

سردار معروفی تصریح کرد: در این مدت ۲۹ ماهه با همه فراق فرمانده عزیزم با افتخار به بچگی او که خود را کمترین بچه حاج قاسم می دانم، در همه عرصه های ماموریتی ذاتی و اقتضایی سپاه به فضل الهی بدون کوچکترین حاشیه ای رسالتی که فرمانده ما بر دوشمان گذاشت، انجام دادیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: من فقط به مردم گزارش می دهم؛ در مقابله با کرونا در کمک‌ مؤمنانه ۸۰۰ هزار بسته ۴۰۰ میلیارد تومان را تهیه و توزیع کرده ایم و  ۳۸۰۰ سرویس بهداشتی و حمام ساخته ایم.

فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در اشتغالزایی، امور اجتماعی و کمک به سیل زدگان اقداماتی انجام داده ایم و همچنین در راستای کمک به امنیت پایدار ۱۳۵ کیلومتر لشکر ۴۱ ثارالله در مرز شرق کشور امنیت ایجاد می کند.

وی بیان کرد: در ترویج مکتب سرشار از معرفت شهید سلیمانی که قله آن کرمان است خدا را شاکرم به مدد الهی، ائمه علیه السلام و شهدا دو سالگردی که در کرمان برگزار شد، همه عاشقانه تعظیم کردند در مقابل مردمان عزیز کرمان که مکتب حاج قاسم را بلند کردند و برای سالگرد سوم حدود ۷۰۰ هزار مهمان غیر کرمانی پیش بینی کرده ایم.

سردار معروفی تأکید کرد: اولویت من در بسیج مستضعفین هم ترویج مکتب شهید سلیمانی است؛ چرا که این مکتب تولید قدرت نرم برای انقلاب و‌ مردم است؛ قرار نیست معروفی که از کرمان رفت فکر و اندیشه او هم برود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: از مردم کرمان برای پذیرش من در این مدت ۲۹ ماه تشکر میکنم؛ مردمانی به خوبی شما ندیدم و خدا را همواره به خاطر وجود شما شکر کردم.

فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه من این چند روز در کنار فرزندان شهدا برای این فراق اشک ریختم، خاطر نشان کرد: من تصور می کردم آخرین خانه من بعد از فرمانده ام حاج قاسم کرمان است و ثارالله آخرین منزل من قبل از وصال است؛ خداوندا عاقبت من را وصل به حاج قاسم قرار بده.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها