وزیر اطلاعات:

استکبار با ایجاد ناتو فضای مجازی به دنبال جنگ تمام عیار با ایران است

وزیر اطلاعات با اشاره به کارزار دشمن در برپایی جنگ‌های تمام عیار علیه ایران با استفاده از ناتوی فضای مجازی گفت: امروز ایران به عنوان قدرت بزرگ و تعیین کننده در منطقه با کمک تمامی ظرفیت‌ها می‌تواند با تمام قوا در میدان مبارزه حاضر و پیروز باشد.
کد خبر: ۵۳۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶ - 23July 2022

استکبار با ایجاد ناتو فضای مجازی به دنبال جنگ تمام عیار با ایران استبه گزارش اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید اسماعیل خطیب عصر امروز در جلسه شورای تامین استان گیلان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با اشاره به حضور فعال و جهادی ریاست جمهوری و تلاش شبانه‌روزی مجموعه دولت اظهار داشت: برای حل مشکلات و مطالبات به حق مردم باید انقلابی و جهادی وارد عمل شد و تلاش کرد.

وی مبارزه با هرگونه فساد و زیاده‌خواهی را یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور عنوان کرد و افزود: مبارزه با فساد، رانت، قاچاق و ویژه‌خواری از اولویت‌های اصلی رسیدن به موفقیت در مسیر ارائه خدمات صادقانه به مردم محسوب می‌شود.

وزیر اطلاعات هدایت نقدینگی به سوی تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری را از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: دولت خود را موظف می‌داند برای جهت‌دهی سرمایه‌گذاری‌ها به سمت تولید و اشتغال شرایط لازم را فراهم کند.

خطیب با اشاره به کارزار دشمن در برپایی جنگ‌های تمام عیار علیه ایران اسلامی با بهره‌مندی از ناتو‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی، تروریستی و خرابکاری، در کنار ناتوی فضای مجازی تصریح کرد: امروز ایران به عنوان قدرت بزرگ و تعیین کننده در منطقه با کمک تمامی ظرفیت‌ها در نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و کمک‌های فرهنگی و رسانه‌ای، به ویژه رسانه ملی می‌تواند با تمام قوا در میدان مبارزه حاضر و پیروز باشد.

استاندار گیلان نیز در این جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص جایگاه وزارت اطلاعات و خدمات ارزشمند سربازان گمنام امام زمان به نظام اسلامی اظهار کرد: وزارت اطلاعات با همت نیرو‌های با ایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی، خدمات بزرگ و ارزشمندی برای انقلاب ارائه کرده و اکنون پایگاهی عظیم برای مبارزه و جهاد در عرصه جنگ‌های اطلاعاتی در دنیای امروز محسوب می‌شود.

اسدالله عباسی با اشاره به اهتمام ویژه دولت انقلابی و مردمی به توسعه امنیت پایدار در کشور و منطقه گفت: اجلاس اخیر تهران، نشان دهنده اوج اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان است و ناامیدی بیشتر دشمنان را موجب شده است.

انتهای پیام 161

نظر شما
پربیننده ها