با استقبال هنرمندان تئاتر خیابانی؛

مهلت ارسال آثار بخش «خیابانی و محیطی» جشنواره تئاتر مقاومت تمدید شد

مهلت ارسال آثار بخش «خیابانی و محیطی» هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت به دلیل درخواست و استقبال هنرمندان تئاتر خیابانی تا روز شنبه هشتم مرداد تمدید شد.
کد خبر: ۵۳۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ - 24July 2022

مهلت ارسال آثار بخش «خیابانی و محیطی» جشنواره تئاتر مقاومت تمدید شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، مهلت ارسال آثار بخش تئاتر «خیابانی و محیطی» جشنواره به دلیل حجم گسترده درخواست‌ها و استقبال هنرمندان فعال تئاتر خیابانی به مدت هشت روز و تا روز شنبه ۸ مرداد تمدید شد. 

پیش‌ از این و مطابق با گاه‌شماره فراخوان دوره هجدهم، هنرمندان متقاضی فرصت داشتند تا روز شنبه اول مرداد آثار خود را با شرایط ذکر شده به دبیرخانه مرکزی جشنواره تئاتر مقاومت ارسال کنند.

هنرمندان متقاضی در سایر بخش‌های رقابتی دوره هجدهم مطابق با جدول زمان‌بندی‌شده و گاه شماره جشنواره ازجمله رادیو تئاتر، تله‌تئاتر و صحنه‌ای تا ۲۰ مرداد و نمایشنامه‌نویسی و نمایش‌نامه خوانی تا ۳۰ شهریور مهلت‌ دارند آثار خود را با شرایط ذکرشده در فراخوان به دبیرخانه مرکزی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت ارسال کنند.

بر این اساس متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان و اخبار این جشنواره، به پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت به نشانی www.moghavemattheater.ir مراجعه کنند.

جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت برای اولین بار طی سه دهه برپایی، دوره هجدهم را در گستره ایران و کشور‌های اسلامی و در بازه شهریور تا آذر ۱۴۰۱ به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری سید وحید فخر موسوی برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار