نشست مشترک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و شهردار مشهد برگزار شد

در نشست مشترک سردار یوسفعلی‌زاده و ارجائی، حمایت و پشتیبانی جدی شهرداری مشهد از عملیات عمرانی احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس تا تکمیل این پروژه مورد تأکید قرار گرفت.
کد خبر: ۵۳۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ - 24July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و «سید عبدالله ارجائی» شهردار مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست گزارشی از روند پیشرفت عملیات عمرانی احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ارائه کرد.

وی در ادامه موانع و مشکلات موجود در مسیر حمایت مدیریت شهری را از عملیات اجرایی ساخت این مرکز برشماری کرد.

مدیرکل حفظ آثار و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در بخش دیگری از سخنان خود احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس را مطالبه جامعه ایثارگری دانست و بر حمایت و پشتیبانی جدی شهرداری مشهد از این پروژه و اتمام آن ضروری دانست.

ارجائی نیز در این نشست با تأکید بر ضرورت پاسداشت حماسه دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هدف تصدی مسئولیت‌ها در حوزه‌های مختلف توسط مسئولین، ترویج فرهنگ این حماسه عظیم است.

شهردار مشهد افزود: عزم و اراده مدیریت شهری در مشهد این است که در حوزه‌های مختلف به نشر ارزش‌های دفاع مقدس رونق ببخشد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

ارجائی یادآور شد: به فضل الهی از بحران‌های پیش‌رو عبور خواهیم کرد و بیش از گذشته نسبت به حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس اهتمام می‌شود.

در این نشست طرفین در خصوص راهکارهای قانونی جهت ادامه عملیات عمرانی احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی تبادل نظر کردند.

 «علی داوری» مدیر مهندسی و امور یادمان‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و «محمدرضا حقدادیان» مدیر اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار