جانشین فرمانده کل سپاه:

سپاه در مسیر خدمت بی‌منت به مردم شتابنده حرکت می‌کند

دریادار «فدوی» گفت: اولویت سپاه خدمت‌رسانی به مردم و سپاه نوکر و خادم ملت ایران و مستضعفین است و در مسیر خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف شتابنده حرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۵۳۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ - 24July 2022

سپاه در مسیر خدمت بی‌منت به مردم شتابنده حرکت می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه دیدار  با خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان بستری در بیمارستان قدس اراک، ضمن آرزوی بهبودی و سلامت برای همه بیماران و خصوصا خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند که با تربیت فرزندان رشید خود و ایثارگران با حضور ایثارگرانه در دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی خلق کردند و به الگو‌های درخشان تبدیل شده‌اند و امروز دعای خیر این عزیزان بزرگترین پشتوانه مسئولین برای موفقیت در ماموریت‌هاست.

دریادار فدوی با اشاره به رویکرد خدمت‌رسانی در سپاه، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روز‌های تاسیس، خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب اسلامی دانسته و در مقاطع مختلف ۴۳ ساله کشور، برای پیشرفت و تحقق آرمان‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: اولویت سپاه خدمت‌رسانی به مردم و سپاه نوکری و خادمی ملت ایران و مستضعفین است و در مسیر خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف شتابنده حرکت خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران پناهگاه امن ملت ایران و مستضعفین است، بیان کرد: امروز خدمت بی‌منت به مردم جهاد فی سبیل الله است و امروز در بخش‌های مختلف، سپاه شاهد روند شتابنده خدمت به مردم هستیم.

دریادار فدوی با اشاره به خدمات سپاه در طول شیوع بیماری کرونا، گفت: خدمت‌رسانی سپاه و بسیج در طول شیوع بیماری کرونا موجب کاهش آسیب‌های این بیماری به مردم شد و اوج این خدمات در قالب طرح جهادی و سلامت «شهید حاج قاسم سلیمانی» ارائه شد و افتخارات و حماسه‌های بزرگی در طول ۲ سال رقم خورد و برگ زرینی در کارنامه درخشان سپاه و بسیج افزود.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی بسیجیان در طول شیوع بیماری کرونا به مردم، علاوه بر اینکه الگو‌های موفقی ارائه و تهدیدات را از جامعه به فرصت تبدیل کرد، فصل جدیدی از خدمت‌رسانی به مردم و ایثار و ازخودگذشتگی را آغاز کرد.

دریادار فدوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه سپاه استان مرکزی در حوزه بهداشت و درمان اقدامات چشمگیری انجام داده که قابل تقدیر است.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار