استاندار قزوین:

هیئات مذهبی نقش ویژه‌ای در «جهاد تبیین» دارند

«اعلایی» گفت: طرح بحث جهاد تبیین توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع ستایشگران و مدیران هیئات مذهبی، نشان‌دهنده این است که در این مسیر هیئات مذهبی نقش ویژه‌ای دارند و باید از فرصت محرم و صفر به نحو مطلوب استفاده کرد.
کد خبر: ۵۳۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ - 25July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین صبح امروز (دوشنبه) در همایش مدیران و ستایشگران هیئات مذهبی استان، اظهار داشت: ستایشگران هیئات مذهبی وظیفه تبیین مکتب سیدالشهداء (ع) در شهری که بارزه اصلی آن ارادت به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) است را دارند و نقش و تاثیرگذاری آن‌ها در جامعه برکسی پوشیده نیست.

وی افزود: فضای حاکم بر کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در امتداد قیام سیدالشهداء (ع) شکل گرفته و در همین راستا بحث تبیین و روشنگری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان توسط ستایشگران از اهمیت بالایی برخوردار است.

اعلایی گفت: طرح بحث جهاد تبیین توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع ستایشگران و مدیران هیئات مذهبی نشان دهنده این است که در این مسیر هیئات مذهبی نقش ویژه‌ای دارند و باید از فرصت محرم و صفر به نحو مطلوب استفاده کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: ارتباط بین فلسفه قیام سیدالشهداء (ع) و اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، مهم‌ترین دلیل برای لزوم ورود به جهاد تبیین است و دشمنان تمام تلاش خود را کرده‌اند که این ارتباط را از بین ببرند؛ اما خوشبختانه بسیاری از توطئه‌های آن‌ها خنثی شده است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار داشت: البته باید کسانی به جهاد تبیین بپردازند که قدرت تشریح و تحلیل موضوعات را داشته باشند و بتوانند در مقابل سوالات به حق مردم پاسخ‌های مناسبی را داشته باشند.

وی افزود: امیدآفرینی موضوع دیگری است که باید توسط هیئات مذهبی مورد توجه قرار گیرد و در چنین فضایی که دشمنان به دنبال پمپاژ ناامیدی هستند، دستاورد‌های انقلاب اسلامی به سمع و نظر مردم برسد.

اعلایی با بیان اینکه ظرفیت‌های امید فرین قابل توجهی در ابعاد خارجی و داخلی در حال ایجاد و شکوفایی است، گفت: در فضای بین‌المللی در مدت اخیر اتفاقاتی در کشور رقم خورده که نادر بوده است و می‌تواند منافع زیادی را برای کشور به ارمغان بیاورد.

وی اضافه کرد: در داخل کشور، امروز مجموعه‌ای مستقر شده که به دور از فساد که مدتی گریبانگیر کشور بوده است، به موضوعات نگاه می‌کند و سعی می‌کند در سالم‌ترین فضای ممکن موضوعات را پیش ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها