مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برپایی موکب با رویکرد دفاع مقدس در مسیر زائران اربعین حسینی

سرهنگ «آسمند» از برپایی موکب حسینی با رویکرد دفاع مقدس در مسیر زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ - 25July 2022

برپایی موکب با رویکرد دفاع مقدس در مسیر زائران اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست ستاد داخلی اربعین حسینی اظهار داشت: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران وام‌دار واقعه عاشورا و جریان اربعین امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه مراسم پیاده‌روی اربعین فرصت مناسبی برای صدور دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اربعین حسینی، بهره‌گیری از ظرفیت زائران در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و استفاده از تصاویر شهدای مدافع حرم در تبلیغات از مهم‌ترین برنامه‌های اربعین حسینی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد انجام تبلیغات محیطی و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، طراحی و تولید محتوای نمایشگاهی مرتبط با دفاع مقدس، حماسه عاشورا و اربعین حسینی و تولید نماهنگ مرتبط با دفاع مقدس، حماسه عاشورا و اربعین حسینی را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در اربعین حسینی امسال عنوان کرد.

آسمند از برپایی موکب حسینی با رویکرد دفاع مقدس در مسیر زائرین اربعین حسینی خبر داد و بیان داشت: همکاری در طرح نیابت از شهدا از دیگر برنامه‌های مد نظر این اداره‌کل در مراسم اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها