معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا:

۶۸۰۰ سرباز مازندرانی در طرح‌های مهارت‌آموزی آموزش دیدند

»مجیدی» گفت: از سال ۹۷ و پس از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان مازندران و در مجموع یگان‌های نظامی و وابسته به سپاه در سطح استان شش هزار ۸۰۰ نفر انواع مهارت‌های مختلف را آموزش دیدند.
کد خبر: ۵۳۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳ - 25July 2022

۶۸۰۰ سرباز مازندرانی در طرح‌های مهارت‌آموزی آموزش دیدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، آئین افتتاح سراسری و متمرکز طرح‌های جهاد مهارت آموزی سربازان وظیفه استان مازندران در سپاه کربلا برگزار شد.

سرهنگ «عسگر مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌ها و استعداد‌های بزرگ کشور، نیروی جوان و سربازانی هستند که در اماکن نظامی حضور دارند.

وی با بیان اینکه بحث اشتغال پس از خدمت سربازی یکی از مشکلات جوانان به شمار می‌آید، افزود: با عنایت رهبر معظم انقلاب مقرر شد که سربازان در دوران سربازی برای اشتغال و کمک به معیشت پس از خدمت در اماکن نظامی بتوانند یکی از مهارت‌های مورد علاقه را برای کمک به اشتغال یادبگیرند.

مجیدی ادامه داد: از سال ۹۷ و پس از فرمان رهبر معظم انقلاب در استان مازندران و در مجموع یگان‌های نظامی و وابسته به سپاه در سطح استان شش هزار و ۸۰۰ نفر انواع مهارت‌های مختلف را آموزش دیدند و مقرر شد تعداد قابل توجهی با عنایت به طرح‌هایی که ارائه می‌دادند وام دریافت کنند.

این مسئول با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از سربازان وام دریافت کردند، اضافه کرد: با عنایت به شعار سال «تولید، اشتغال، دانش بنیان» و با توجه به دسته بندی سربازان طبق تجارب معین و تناسب علاقه‌شان مهارت‌ها را یاد می‌گیرند.

مجیدی تصریح کرد: به کمک دستگاه‌ها سهمیه قابل توجهی اختصاص پیدا کرد و کمک می‌شود به سربازان تسهیلات اشتغال ارائه شود تا پس از خدمت سربازی به اشتغال بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها