عمویی در توضیح نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد؛

تاکید سرلشکر باقری بر بهره‌گیری از فرصت‌ها در دوره گذار بین‌المللی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد که دوره گذار فعلی بین المللی به صورت مداوم تهدید‌ها و فرصت‌هایی را به وجود آورده است و باید از فرصت‌ها بهره جست و تهدید‌های پیش رو را کم اثر کرد.
کد خبر: ۵۳۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ - 26July 2022

تاکید سرلشکر باقری بر بهره‌گیری از فرصت‌ها در دوره گذار بین‌المللیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «ابوالفضل عمویی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توضیح نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نشست سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح حضور داشت و مروری بر تحولات بین المللی ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: فرمانده ستادکل نیرو‌های مسلح در این نشست تاکید کرد که دوره گذار فعلی بین المللی به صورت مداوم تهدید‌ها و فرصت‌هایی را به وجود آورده است و باید از فرصت‌ها بهره جست و تهدید‌های پیش رو  را کم اثر کرد.

عمویی یادآور شد: در این جلسه معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح هم گزارش دقیقی از برنامه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.

وی اضافه کرد: براساس گزارش ارائه شده، نیرو‌های مسلح کشورمان اشراف کاملی بر فعالیت‌های دشمن دارند و از توانمندی لازم برای خنثی سازی تهدید‌های دشمنان برخوردارند.

عمویی تأکید کرد: در این جلسه نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی هم با ارائه نظرات خود، بر ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور و آمادگی مجلس برای حمایت از فعالیت‌های بخش‌های مختلف نیرو‌های مسلح تأکید کردند.

وی خاطرنشان کرد: همکاری کمیسیون امنیت ملی مجلس با ستاد کل نیرو‌های مسلح در بررسی و تصویب بخش‌های مرتبط برنامه هفتم توسعه از محور‌های موردنظر نمایندگان در این جلسه بود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها