فرماندار اردبیل:

سرود «سلام فرمانده» یک نصرت الهی برای انقلاب اسلامی است

«اعتماد» گفت: سرود «سلام فرمانده» با مقبولیت و محبوبیت کم نظیر خود در سراسر دنیا، بی گمان یک نصرت الهی آشکار برای انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۵۳۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ - 28July 2022

سرود سلام فرمانده یک نصرت الهی برای انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز (پنجشنبه) جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان اردبیل در محل سالن شهیدان باکری فرمانداری اردبیل با موضوع برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی در مجتمع تفریحی و گردشگری شورابیل برگزار شد.

در این جلسه، «سید محمد اعتماد اعجازی» فرماندار اردبیل اظهار داشت: مجتمع تفریحی و گردشگری نمونه شورابیل بزرگ‌ترین دریاچه داخل شهری کشور است و به جهت اینکه سالانه پذیرای صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی است از لحاظ فرهنگی دارای ظرفیت بالایی بوده و لازم است که یک برنامه‌ریزی دقیق برای کارهای فرهنگی در این مجموعه انجام شود.

اعتماد افزود: کار اثر گذار فرهنگی باید مانند سرود سلام فرمانده جذابیت درونی و ذاتی داشته باشد و سرود سلام فرمانده با مقبولیت و محبوبیت کم نظیر خود در سراسر دنیا، بی گمان یک نصرت الهی آشکار برای انقلاب اسلامی ایران است.

«مهدی محمدی» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز گفت: موزه دفاع مقدس استان با قرار گرفتن در ضلع غربی شورابیل می‌تواند نقش فرهنگی بسیار موثری در این مجموعه ایفا کند و میزبان برنامه‌های مختلف فرهنگی باشد.

محمدی متذکر شد: وجود حرم هشت شهید گمنام در شمال دریاچه شورابیل و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در جوار این حرم ظرفیت خوبی را در راستای ترویج فرهنگ کارساز و انسان ساز دفاع مقدس فراهم کرده که لازم است ادارات و نهادها و سازمان ها به تقویت این برنامه همت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها