دیدار فرمانده «نهاجا» با خانواده شهیدان ناصری و دمیریان

همزمان با فرا رسیدن ایام محرم، فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده خلبانان شهید حمیدرضا ناصری و جلال دمیریان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۳۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ - 29July 2022

امیر سرتیپ واحدی با خانواده شهیدان ناصری و دمیریان دیدار کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس،  همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و به‌منظور زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل شهیدان، خلبان «حمیدرضا ناصری» و «جلال دمیریان» با خانواده این شهدای والا مقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهید خلبان جلال دمیریان در سال ۱۳۴۹ در رسته خلبانی به استخدام نیروی هوایی ارتش درآمد و پس از طی دوره مقدماتی پرواز در ایران به کشور آمریکا اعزام شد و پس از طی دوره آموزشی به جمع خلبانان اف۴ پیوست و با آغاز جنگ تحمیلی بار‌ها به مأموریت برون‌مرزی اعزام شد و در تاریخ ۱۳۵۹ در حین بازگشت از مأموریت در منطقه پل ماروت ماهشهر بر اثر اصابت موشک دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید حمیدرضا ناصری در مورخه ۱۳۶۲ به استخدام نیروی هوایی ارتش درآمد و در تاریخ ۱۳۷۲ در حین پرواز با هواپیمای آموزشی PC۶ در منطقه سروستان شیراز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در این مراسم لوح یادبود نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ واحدی به خانواده شهدا اهدا شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار