در «خانه کتاب ایران» صورت می‌گیرد؛

برگزاری نشست ادبی نقد و بررسی کتاب «وقت محدود»

نشست ادبی نقد و بررسی کتاب «وقت محدود» به قلم «محمدحسن روزی‌طلب» در خانه کاب ایران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ - 30July 2022

برگزاری نشست ادبی نقد و بررسی کتاب «وقت محدود»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست ادبی نقد و بررسی کتاب «وقت محدود» با حضور محمدحسن روزی طلب نویسنده کتاب و منتقدان حوزه ادبیات و فرهنگ آقایان «جواد کلاته عربی، محسن باقری اصل» و اجرای میثم رشیدی فردا (یکشنبه) در سالن عاشوری خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

«اکرم اسلامی» مسئول فرهنگی انجمن پیشکسوتان سپاس در خصوص برگزاری این حضور فرهنگی اظهار داشت: «کتاب وقت محدود یکی از آثار منتشره انجمن پیشکسوتان سپاس می‌باشد که به تاریخ شفاهی عملیات امیرالمومنین (ع) در انحلال حزب توده پرداخته است».

وی خاطر نشان کرد: این کتاب که به قلم محمدحسن روزی طلب به نگارش د رآمده است؛ به مستندات این واقعه مهم تاریخی پس از انقلاب و نقش کلیدی و اساسی شهید سید کاظم کاظمی به عنوان اولین فرمانده واحد اطلاعات سپاه و طراح عملیات امیرالمومنین (ع) پرداخته است. «شهید کاظمی» که معروف به شهید نذیر است با قدرت تشخیص به موقع و شناخت توطئه‌های خصمانه حزب توده بر علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران با برنامه ریزی و اطلاعات دقیق خود نقش کلیدی و ویژه‌ای در انحلال این حزب داشته است.

اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: «کتاب وقت محدود یک سند تاریخی محکم و مستدل محسوب می‌شود که برای نخستین بار توسط انتشارات انجمن پیشکسوتان سپاس به چاپ رسیده است و با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران با حضور منتقدان تخصصی این حوزه به نقد و بررسی آن می‌نشینیم».

کتاب وقت محدود به قلم محمدحسن روزی طلب به انضمام زندگی نامه امنیتی شهید سیدکاظم کاظمی و ناگفته‌های زندگی مشترک این شهید به چاپ دوم رسیده است. یادآور می‌شود که در حاشیه این مراسم جشن امضای کتاب نیز با حضور نویسنده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار