در پیم مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس آمد؛

مرحوم حجازی در طول دوران خدمت خود همواره برای خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان قدم برمی‌داشت

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت مرحوم حاج سیدکریم حجازی مسئول بنیاد شهید آبادان در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ - 31July 2022

پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی درگذشت مرحوم حاج سیدکریم حجازیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید کریم حجازی» مسئول بنیاد شهید آبادان در دوران دفاع مقدس در روز جمعه و شب اول ماه محرم به دیار باقی شتافت.

به همین مناسبت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسمه‌ تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت یار و یاور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، حاج سید کریم حجازی موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

مرحوم حاج سید کریم حجازی، مسئول بنیاد شهید آبادان در دوران دفاع مقدس بود و در طول دوران خدمت خود با همراهی و پیگیری‌های مستمر همواره برای آسایش و کاهش آلام و درد‌های خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان قدم برمی‌داشت و امروز بعد از سال‌ها فراق به همرزمان شهید خود پیوست.

مرحوم سید کریم حجازی در دوران پس از جنگ نیز دست از تلاش بر نداشت و سال‌ها مجاهدت خود و هشت سال مقاومت مردم آبادان در دوران دفاع مقدس را در کتاب «آبادان لین یک» روایت کرد و به عنوان یک گنجینه پرارزش برای فرزندان این سرزمین به یادگار گذاشت.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس درگذشت این رزمنده و جانباز دفاع مقدس را به خانواده محترم و دوستان و یارانش تسلیت و تعزیت عرض کرده و علو درجات آن مرحوم را از خداوند تبارک‌ و تعالی مسئلت می‌نماید.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار