فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛

شهادت افسر پلیس در کرمانشاه

سردار «جاویدان» از شهادت سروان «مهدی دامن باغ» از ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی کرمانشاه در درگیری با اراذل و اوباش مسلح خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ - 31July 2022

شهادت افسر پلیس در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص شهادت افسر انتظامی در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: عصر روز گذشته (شنبه) و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور سه نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار مسلح در قهوه‌خانه‌ای واقع در خیابان حداد عادل کرمانشاه، تیمی از ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی راهی محل شدند.

وی افزود: پس از حضور پلیس در محل، میان ماموران و اراذل و اوباش درگیری ایجاد می‌شود که در این حین متاسفانه سروان «مهدی دامن باغ» مورد اصابت گلوله یکی از اراذل قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در این درگیری همچنین یکی از سربازان وظیفه نیز زخمی و سریع به مراکز درمانی منتقل می‌شود که خوشبختانه حال وی مساعد است.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری دو نفر از جمله عامل اصلی شهادت سروان شهید دامن باغ خبر داد و بیان داشت: تلاش برای دستگیری عامل سوم درگیری با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

وی در پایان با تبریک و تسلیت شهادت سروان دامن باغ و تجلیل از شهامت و رشادت وی برای امنیت بخشی در جامعه، گفت: همکاران ما در برخورد با اراذل و اوباش مصمم بوده و در این راستا حاضر هستند مانند این همکار وظیفه شناس جان خود را فدا کنند.

شهید «مهدی دامن باغ» متولد ۱۳۶۰ بود و از وی دو فرزند پسر و دختر به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها