مدیر رادیو معارف و محرم مطرح کرد؛

ترویج مقتل‌خوانی و روضه‌خوانی مستند و معتبر در رادیو محرم

کاویانی گفت: یکی از اهداف رادیو محرم ترویج مقتل‌خوانی و روضه‌خوانی مستند و معتبر است و می‌توان الگوی صحیح عزاداری با معرفت‌افزایی را ترویج کرد.
کد خبر: ۵۳۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ - 31July 2022

آغاز به‌کار رادیو محرمبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «مسعود کاویانی» با اشاره به آغاز فعالیت رادیو محرم از روز هفتم مرداد، اظهار داشت: از اهداف رادیو محرم می‌توان به ترویج مقتل‌خوانی و روضه‌خوانی مستند و معتبر اشاره کرد. همچنین مهندسی و ترویج الگوی صحیح عزاداری با توجه به معرفت‌افزایی از دیگر اهداف رادیو محرم است که بر روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز اف ام برای مخاطبان فعال خواهد بود.

وی افزود: با توجه به موج افزایشی کرونا، سعی می‌کنیم «هر خانه یک حسینیه» را بر مبنای شیوه‌نامه بهداشتی ترویج دهیم، همچنین برای بیش از ۷۰ تا ۷۵ درصد برنامه‌های رادیو محرم که مداحی، روضه‌خوانی و مقتل‌خوانی است، از طیف گسترده مداحان استفاده خواهد شد.

مدیر رادیو معارف و رادیو محرم تصریح کرد: امسال رادیو محرم به بحث معرفت‌افزایی توجه بیشتری دارد و در ساعات مختلف جدول پخش از کلام سخنان بزرگان استفاده خواهیم کرد؛ در بخش دیگر برنامه‌ها بحث کارشناسی درباره معارف عاشورایی را داریم، همچنین احکام ویژه ماه محرم و توجه به پیر غلامان در جدول برنامه‌های رادیو محرم قرار دارد.

وی ادامه داد: در بخش دیگر رادیو به سوالات مباحث اعتقادی محرم و عاشورا، مباحث تربیتی، سیاسی و اخلاقی به وسیله کارشناسان پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار