فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

امنیت و قدرت بازدارندگی از عوامل پیشرفت کشور است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: ماحصل تلاش نیرو‌های متعهد پدافند هوایی، تولید امنیت و قدرت بازدارندگی را به وجود آورده است که موجب پیشرفت و روند رو به رشد ایران عزیز می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸ - 01August 2022

امنیت و قدرت بازدارندگی از عوامل پیشرفت و روند روبه رشد کشور استبه‌ گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از سایت رادار طبس در جمع فرماندهان و کارکنان متخصص و فنی این سایت راداری، اظهار داشت: خدمت رزمندگان پدافند هوایی ارتش در نقاط صعب العبور کشورمان مصداق بارز کار جهادی است که این روحیه و فرهنگ جهادی در وجود کارکنان این نیرو نهادینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی تحرکات دشمن در مرز‌های هوایی شرق کشور با ذکاوت و هوشمندی کارکنان جان بر کف این نیرو به دقت رصد و کنترل می‌شود، افزود: همت مضاعف، تلاش شبانه روزی و به‌کارگیری تجهیزات به‌روز و پیشرفته بومی در سازمان رزم نیروی پدافند هوایی ارتش، اقتدار و صلابت امروز را به ارمغان آورده است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به این‌که رادار سه بُعدی نذیر مستقر در طبس، توسط متخصصان و فناوران کشور طراحی و ساخته شده است، افزود: این رادار کاملاً بومی با شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی کشورمان سازگاری کامل دارد و به‌لحاظ تکنولوژیکی نیز در لبۀ دانش و فناوری روز دنیا قرار دارد که هیچ وابستگی و مانعی برای تعمیر و نگهداری این سامانه وجود ندارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خطاب به فرماندهان و کارکنان این سایت راداری، گفت: ماحصل تلاش نیرو‌های با ایمان و متعهد پدافند هوایی در ارتفاعات صعب العبور کشورمان، تولید امنیت و قدرت بازدارندگی را به وجود آورده است که در تمامی زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، پزشکی، اقتصادی، صنعتی و... موجب پیشرفت و روند رو به رشد ایران عزیز می‌شود.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه آینده از آن ملت حسینی و عاشورایی ایران است، تصریح کرد: ایران اسلامی با قدرت و اقتدار در مسیر اعتلای ارزش‌ها و آرمان‌های خود پیش می‌رود و با عبور از پیچ و خم‌های تاریخی به سمت تمدن نوین اسلامی در حرکت است و قطعا نیرو‌های مسلح این کشور با اقتدا به‌ سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دفاع از ایران و اسلام، تا پای جان در تمامی صحنه‌ها حاضرند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها