رائفی‌پور در همایش مدافعان حرم:

لشکر فاطمیون نقطه عطفی در تاریخ افغانستان است

علی‌اکبر رائفی‌پور با بیان این‌که لشکر فاطمیون نقطه عطفی در تاریخ افغانستان است، گفت: امروز خون ابوحامدها، فاتح‌ها و اسماعیلی‌ها از همان واقعه 1400 سال پیش عاشورا می‌جوشد.
کد خبر: ۵۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ - 27September 2015

لشکر فاطمیون نقطه عطفی در تاریخ افغانستان است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، همایش تجلیل از مدافعان حرم لشکر فاطمیون شب گذشته با حضور خانوادههای شهدای مدافع حرم فاطمیون و رزمندگان این لشکر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

علیاکبر رائفیپور سخنران این مراسم با بیان خاطرهای از دیدار خود با دو تن از رزمندگان لشکر فاطمیون عنوان کرد: بار دومی که به سوریه رفتم دو رزمنده فاطمیون من را در حرم حضرت زینب(س) شناختند. کمی صحبت کردیم و باید بگویم آن روز یکی از پربرکتترین روزهای من بود. روبروی حرم ایستادیم، دستانمان را روی دست هم گذاشته و قول دادیم تا جایی که میتوانیم پیام رسان مظلومیت و دلاوریهای فاطمیون باشیم.

کارشناس مذهبی سیاسی با تاکید بر این نکته که لشکر فاطمیون نقطه عطفی در تاریخ افغانستان است، افزود: به دانشجوهای افغانی میگویم اگر میلیاردها پول هزینه میکردید تا شرافت مردان افغان را نشان دهید، نمیتوانستید. اما شهدا این کار را انجام دادند.

وی در ادامه گفت: امیرمومنان با دو اسلام جنگید ما هم باید با این دو اسلام بجنگیم اگر نه شیعه بودن را باید کنار بگذاریم. حضرت علی(ع) از یک سو با اسلام اشرافیت و اسلامی که معتقد است هدف وسیله را توجیه میکند و همچنین اسلام سکولار و لاییک جنگید و از سوی دیگر با اسلام مقدسنماهایی که بر سر سجاده خوابشان میبرد و پیشانی پینه بسته داشتند، مبارزه کرد.

رائفیپور تصریح کرد: امروز دو نماینده این اسلام یعنی اسلام ترکیه همان اسلام معاویه است که اعتقاد دارد درهای کاباره باز باشد و آن طرف نماز بخوانند و دوم اسلام آل سعود و داعشی ها است.

وی با افتخار از اینکه به عنوان شیعه امام علی(ع) با این دو اسلام میجنگیم، خاطر نشان کرد: این دو گرایشات انحرافی را از اسلام به وجود آوردهاند. در ظاهر باید بین این دو دعوا شود ولی اینطور نبوده و اردوغان از اسلام تکفیری در همین حادثه منا دفاع کرده و نشان میدهد دو لبه یک قیچی هستند.

رائفیپور گفت: اگر از عزاداری امام حسین(ع) تنها لعنت شما به یزید هزاروچهارصد ساله پیش برگردد با شما کاری ندارند و حتی هزینه مراسم را هم میدهند تا قبل از انقلاب اسلامی نیز این عزاداریها بود. بعد از انقلاب اسلام حسینی معنی پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه اسلامی که سازش و بیعت با بچه کش ها باشد اسلام واقعی نیست، گفت: این تنها یک پوششی از اسلام است و اسلام واقعی نیست.

کارشناس مذهبی سیاسی ادامه داد: وقتی ما شیعیان نتوانستیم از جان 14 معصوم(ع) خود دفاع کنیم، وقتی بلد نبودیم زمان خواندن نماز امامان اجازه ندهیم تا ابن ملجمها بیایند، تا وقتی بلد نبودیم امام زمانمان را که چهارده سال در زندان بوده را نجات دهیم، امام زمانمان نخواهد آمد.

رائفی پور با بیان اینکه آقایی که به یاد او دلها میتپد بازخواهد گشت، خطاب به جمعیت حاضر گفت: تویی که امروز از حرم دفاع میکنی این پیام را میدهی که اگر سال 61 هجری نیز بودم، اگر تکتک اعضای بدنم را جدا میکردند نمیگذاشتم به اهلبیت(ع) تعرض شود.

وی افزود: زمانی که بعد از هزار و چهارصد سال لشکر بیستمیلیوننفری اربعین را درست کرده و لبیک یا حسین (ع) میگوییم یعنی آن روزی که آقایمان بر دیوار کعبه تکیه کرد و ندای انا بقیهالله سر داد لشکر شیعه آماده است.

رائفی پور تجمع اربعین را مانور شیعیان دانست و بیان داشت: اربعین از بزرگترین تجمعات تاریخ بشری است؛ با اینکه شیعیان  نسبت به دیگران در اقلیت هستند.

وی در پایان عنوان کرد: امروز خون ابوحامدها، فاتحها و اسماعیلیها از همان واقعه 1400 سال پیش عاشورا میجوشد. وقتی تکفیریها شهید اسماعیلی را اسیر کردند. بیسیم را جلو دهانش گذاشته و تنها صدای یا علی پخش میشد و همرزمانش صدای بریدن گلوی این شهید را از پشت بیسیمها شنیدند. فاطمیون مومنان به غیبی هستند که برای خدا ایستادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها