رئیس شورای راهبردی روابط خارجی:

امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مقاومت است

خرازی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مقاومت است، گفت: عادی‌سازی روابط برخی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی، صرفا علنی شدن روابط غیر علنی آن کشور‌ها با این رژیم است.
کد خبر: ۵۳۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴ - 03August 2022

امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مقاومت استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که به تهران سفر کرده روز سه‌شنبه (۱۱مرداد) با سیدکمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی دیدار و گفت‌وگو کرد.

خرازی در این دیدار با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک رژیم آپارتاید است و اینکه سازمان ملل آن رژیم را آپارتاید خوانده است، از نظر بین‌المللی اهمیت فراوانی دارد، گفت: قانون طبیعت این است که سرنوشت رژیم‌های آپارتاید به فروپاشی بینجامد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی حمایت از مقاومت اسلامی در فلسطین را بخشی از راهبرد کلان جمهوری اسلامی ایران خواند و ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مقاومت است و اگر خودتان را جای صهیونیست‌ها قرار دهید، متوجه می‌شوید که چقدر نگران بقای خود هستند.

خرازی با تأکید بر افزایش روزافزون قدرت جمهوری اسلامی ایران و جریان مقاومت در منطقه گفت: آنچه امروز تحت عنوان عادی‌سازی روابط برخی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود، صرفا علنی شدن روابط غیرعلنی آن کشور‌ها با رژیم صهیونیستی است. آن کشور‌ها در گذشته نیز حمایتی عملی از فلسطین نکردند، بلکه زمینه‌ساز سازش با اسرائیل بودند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه سفر اخیر، رئیس جمهور آمریکا به منطقه جز شکست دستاورد دیگری نداشت و با اشاره به تحرکات و تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای بهره‌برداری تبلیغاتی از این سفر، ادامه داد: این وضعیت به خوبی نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی با چه مشکلاتی در درون خود مواجه است.

در این ملاقات، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز با تبیین شرایط میدانی و وضعیت امیدوارکننده نیرو‌های مقاومت فلسطینی، از حمایت‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و آرمان فلسطین قدردانی و ابراز اطمینان کرد به یاری خدا، نیرو‌های مقاومت در سراسر منطقه پیروزی نهایی را در برابر رژیم صهیونیستی رقم خواهند زد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها