فرمانده مرزبانی فراجا:

پاسداری از خون شهدا یک تکلیف الهی است

سردار «گودرزی» گفت: پاسداری از خون شهدا یک تکلیف الهی است چرا که آنان با نثار خون پاک خود پایه گذار امنیت و عزت کشور بوده و در محضر خداوند متعال، اجر و جایگاهی والا دارند.
کد خبر: ۵۳۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱ - 03August 2022

پاسداری از خون شهدا یک تکلیف الهی استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا امروز به‌منظور ارزیابی آمادگی عملیاتی و دیدار با مرزبانان از یگانهای مرزی و پروژه‌های در دست اقدام حوزه هنگ این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند کنترل نوار مرز قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در محل شهادت ستواندوم «مهدی محمدی‌نسب» و استوار دوم «علی فاضلی شاد» و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تاکید بر ضرورت ادامه راه این شهیدان اظهار داشت: ما مرزبانان تا آخرین قطره خون با هرگونه ترددات غیرمجاز، قاچاق کالا، قانون‌شکنی، تهاجم فرهنگی، اقلام ضد فرهنگی و دفاع از مرز و بوم میهن اسلامی که هدیه هزاران شهید در خون خفته انقلاب و جنگ تحمیلی است، خواهیم ایستاد.

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: پاسداری از خون شهدا یک تکلیف الهی است چرا که آنان با نثار خون پاک خود پایه گذار امنیت و عزت کشور بوده و در محضر خداوند متعال، اجر و جایگاهی والا دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، برقراری امنیت و مردم داری‌ را وظیفه ذاتی مرزبانی خواند و گفت: ما خود را خادم مردم دانسته و مرزبانان به عنوان تامین کننده امنیت مرزنشینان باید وظایف خود را برای تحکیم آسایش و آرامش در مناطق مرزی اجرا کنند.

گودرزی توسعه انضباط اجتماعی، پیشگیری و مبارزه با مخلان و مفسدان نظام اقتصادی و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق را از مهمترین اولویت‌های فرماندهی مرزبانی فراجا عنوان کرد و افزود: استمرار آموزش، سنگ بنای توانمندی و بهره‌وری نیروهای نظامی، بلاخص نیروهای مرزبانی است و هرچه به ارتقاء دانش جنگ‌های نوین بپردازیم موجب ارتقاء ضریب امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه‌های دشمنان می‌شود.

ستواندوم «مهدی محمدی‌نسب» و استواریکم «علی فاضلی‌شاد» ۲۹ تیر ماه سال‌جاری در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها